Wednesday, January 5, 2011
erk?
Tuesday, October 12, 2010
rentetan tragedi 10.10.10
sumpah takot gile..
meremang bulu roma..
simpati dengan keluarga mangsa..
mujur sekarang dah tak perlu naek bas lagik!!
tapi bawak keta pun de perasaan takot gak..
nak2 [ainihaslinahussin] bukanlah seorang pemandu yang berhemah..!!
yeee..dats true..
bawak macam tahek!
tanpa rasa bersalah pun..
pagi tadi dengar hot.fm..
rentetan daripada tragedi 10.10.10 dorang wat hotchat..
tajuk:kemalangan yang meninggalkan kesan dalam diri..
de 1 caller tuh cite..
excident dengan tunang..
kete baru kuar bengkel..
tak pasan takde brake..*baru dapat lesen
tunang bawak moto kat depan..
si wanita bawak kete kat belakang tunang..
at last langgar tunang sendiri then meninggal..
adesss..sangat tragis..
*masa ak keja kat shah alam "beberapa ari" before this,inilah yang ak buat dengan Mr.M.I.A.R..ak tunggu die abes keja then kami balik together2..die nek moto & ak nek kete..kadang sampai berlumba2..mujur sekarang dah tak lagik!!pengajaran~
pagi tadi singgah beli kuih kat kedai tepi jalan..
kena cross jalan..
masa dah sudah beli kena cross jalan balik nak pegi kete..
ak rasa ok jerk sebab kete jauh lagik.. *pandangan ak r
tapi bile dah sampai kete ade aunty tuh cakap:
"ayo0o gurl..brani btol!"
ak???
senyum jerk..
before nih memang ramai dah tegur cara ak melintas..
dorang takut tengok ak..
but so far alhamdulillah still selamat..
memang sangat bahaya cara ak cross jalan..
tapi dah habit..
memang tak leh nak ubah..
mudah2an takde pape r yang berlaku..
aminnnnn..

Monday, October 11, 2010
mari mencuba..!!haha.. ;D
1. Setiap hari Jumaat, pack segala barang anda dan bagitau kat roommate anda nak balik kampung. Selepas sejam, balik ke bilik & terangkan bhw takde org kat rumah. Unpack segala brg anda & pegi tidor.
2. Setiap kali roommate anda balik, jerit sekuat hati” horee…kau dah balik”. Lepas tu menari dlm 5 minit. Lepas tu, tenung jam lama2 dan tanya dia “Sepatutnya kau dah blah dah skrg”
3. Buat2 terjaga pd tengah malam, jerit kuat2 ” Tolong, kat mana aku berada ni?” dan lari keliling bilik tu. Kalau bilik kecil, cukuplah sekadar melompat 2-3 kali. Kemudian, sambung tidor. Esoknya, kalo dia tanya, pura2 tak tahu apa yg dia cakap.
4. Ambil marker, buat bulatan kecil kat lengan anda. Besarkan bulatan tu setiap hari sambil berkata “Dah merebak… dah merebak!”
5. Beli pepokok bonsai. Bercakap & tidor dengan pokok tu setiap hari. Selepas seminggu, bertengkar dgn pokok tu dan cakap “Aku tak boleh hidup sebilik dengan kau lagi” sambil keluar & menghempaskan pintu bilik dgn kuat…Buang pokok tu tapi biarkan pasu kat situ.
6. Beli pisau banyak-banyak. Tajamkan setiap malam sambil merenung roommate anda sambil berkata “Tak lama lagi…tak lama lagi…”
7. Duduk didepan papan chess dua-tiga jam tanpa buat apa2 atau cakap apa2. Lepas tu bangun secara tiba2 sambil berkata, “Siot betul, kalah lagi”
8. Setiap kali roommate balik, tutup lampu dan tidor. lepas dia keluar, bangun dan menjerit dgn kuat “Horee…!”. bukak lampu semula.
9. Pakai topi kertas. Bila dia balik, cakap “Selamat Datang ke McDonald. Boleh saya ambil pesanan anda…” Lepas tu buat muka bodoh, sambil berkata “Eh, kau rupanya…”
10. Kata kat roommate “Ada pesanan penting untuk kau”. Lepas tu buat2 pengsan. Lepas 2-3 jam, bangun dan cakap yagn anda dah lupa pesanan tu. Kemudian, cakap “Eh…aku dah ingat”. Lepas tu pengsan balik.
11. Bila roommate anda balik, berpura2 tengah telefon. Caci maki dan menjerit dengan kuat kat telefon tu. Lepas tu letak telefon dan cakap kat roommate bhw yg telefon tadi adalah mak dia. Cakap mak dia akan telefon balik.
12. Kalau roommate suka gosok gigi kat sinki, perhatikan sampai habis. Lepas dia habis, cakap dengan dia bhw anda kena ajar dia cara mengosok gigi dengan betul.
13. Edarkan risalah ke kawasan kedai/rumah kedai berdekatan rumah/kampus. Dalam risalah tu, nyatakan bahawa roommate anda hilang. Letak sekali gambar dia dlm risalah tu. Tawarkan hadiah kepada sesiapa yg menjumpai roommate anda.
14. Bila roommate anda tutup lampu pd sebelah malam, nyanyi lagu opera sekuat hati. Bila dia buka balik lampu, buat2 muka bodoh dan confused.
15. Duduk & renung roommate dlm 2-3 jam. Kalau boleh, bawa member2 sekali sambil makan kacang & popcorn. Buat macam tengah tengok wayang.
16. Masa roommate tiada, ambil deodoran dan sapukan pada seluruh dinding bilik. Bila dia balik, puji bahawa bilik berbau wangi. Lakukan selalu sampai deodoran tu habis.
17. Kalau roommate ada binatang peliharaan, spt kucing, offer utk beri makan kpd binatang tsbt. Cepat2 keluarkan botol gam atau minyak rambut sebelum dia beri persetujuan kpd kau.
18. Pegang & gosok-gosok rambut roommate anda sambil berkata “Rambut kau hitam, lurus dan berkilat la…Macam teknik rebonding…”. Sekali-sekala buat masa dia tengah tidur.
19. Mase roommate tido, bungkus dia macam kafan mayat (siap ikat), pastu panggil member dlm 10 bace yasin ramai2. bile rumet jage pakat2 buat x nmpk ape2.
20. Sebelum roommate balik dari kelas, bungkus diri sendiri macam kafan (siap ikat jugak) pastu baring senyap-senyap atas katil dia. Mesti dia terkujat sampai pengsan bila masuk bilik tengok2 ada mayat.
SELAMAT MENCUBA!
kemengongan terserlah~
dah sah2 abg polis tengah jage traffic..
yang korg pegi bantai redah jerk ape hal???
tahu r naek moto kokak..
ke korg memang berniat nak mencabar kesabaran abg polis di pagi yang berbahagia tadi???
mengong tol!!haha~
Tuesday, October 5, 2010
sedang hangin satu badan!
boleh ak nak mencarut sekarang???
$#^(*^&%)(#@!(^%%@%&*
sebab ape r pagi2 ak nak mencarut nih???
sebabnye pagi2 lagik dah de orang wat pagi ak tak hangat!!!
memang dasar tiga suku tol r..
leh lak die kencing kat longkang depan kete ak..
yang pada ketika itu ak ade dalam kete..
yang merosakkan minda ak yang suci murni nih!
vavi tol..!!gua hangin nih wey~!!
agak2 r nak buat aksi lucah depan gua wey..
ak nak mengadu..tapi sume bz..
Mr.M.I.A.R leh lak tido tyme2 ak nak mengadu..!!
tahu r baru balik keja..pick up r phone jap..
terpaksa bagi mesej yang ak dapat balasan kol12 nanti..
haissshhhh~~!!
Monday, August 30, 2010
kecik ati???perlu ke situasi tuh berlaku???
cuci mata dekat sogo..

dalam pemikiran mamat kat atas nih lebih baek die jage anak daripada ikot wife die bershopping..haha..ak rase mamat yang sanggup disisi wanita mase dorang shopping adalah pasangan kapel ataupun husband&wife yang baru kawen stahun or dua tahun..masuk 3tahun ak rase memang dorang dah tak larat..betul tak???i guess..
Thursday, August 26, 2010
adab sopan..perlu belajar kew???
Thursday, June 24, 2010
[ainihaslinahussin] dah semakin tak senonoh!!!

