Pages

Ads

Sunday, May 22, 2011

tak aci langsung! huhh.

"macam tak aci jerk! ape daaaa... "

tibe tibe nak update status kat mukabuku macam tuh. tension tengok mentor 5 tadi. bukan pasal persembahan. tapi pasal result. serius aku tak suke kejutan yang mentor ketengahkan. kalau dah format 2 orang jerk yang masuk final kenapa mesti pihak produksi nak berbincang masukkan lagi sorang? aduhhh. nak kaut untung pun kenalah pikir perasaan orang lain. kesian pulak aku tengok kat ratna (protege aflin shauki) tuh.

tapi itulah yang dinamakan business strategy. main point yang aku rasa kenapa tv3 nak masukkan salma ke final sebab undian sms salma adalah yang paling tinggi. so rugilah kalau dorang tak masukkan salma. nanti takde orang nak undi. deymmm.

malas nak pikir! *ade ke yang suruh pikir?haha*. janji shiha dapat masuk final. aku memang dah lama suke shiha tuh. since die tak dapat masuk akademi fantasia lagi. kire shiha nih ade pakej. suara sedap. muka cantik. kire boleh jual lah! huhu.

apa apa pun vote for shiha. hehe.

p/s: salah sorang mentor tadi pakai tudung (sah sah la tahu sape. huhu) dah macam watak dalam red riding hood. masa serigale menyamar jadi nenek red riding hood. haha.


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

6 pendapat mereka! =):

Yana Shaiful said...

setuju! setuju! cian kat aflin & salma..and terkejut coz iqa dpt markah paling tinggi..x ku sangka dan jangka..huahuaa

alawiah raji said...

aku xsuka iqa tu....minah perasan bagus....bencinya result mlm td...apa2 pun vote for salma :-p

J.Syazwana said...

hidung s. aini macam ape dah. huhuhu.

ainihussin said...

yana Shaiful:

kan. kite pun mati mati hengat shiha boleh juara. tup tup iqa. terkezut mak! hehe.

ainihussin said...

alawiah:

kau peminat salma ke nok? baru nak kutuk! haha.

ainihussin said...

J.syazwana:

kan. dah macam antu pun ye gak! haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...