Pages

Ads

Friday, August 26, 2011

maaf zahir batin yerk semua ! =)



Hye uolls. Macam mana puasa di penghujung ramadhan kali ini? Mesti masing masing dah excited nak sambut syawal kan? Bagi aku, agak sedih jugaklah. Bukan sedih nak sambut raya. Tapi agak sedih dengan pencapaian ibadah diri sendiri di bulan ramadhan. Aku rasa ramadhan kali ni agak kurang ibadah sunat yang dilakukan. Mudah mudahan aku diberi kesempatan untuk bertemu ramadhan yang akan datang supaya dapat “upgrade” lagi amal ibadah. Semoga kalian jugak begitu. Aminnn.



Pasti raya yang bakal menjelang ini, ramai antara kita yang akan pulang ke kampung halaman tak kira jauh atau dekat. Wahhh. Meriah gitu bila dapat berkumpul beramai ramai bersama sanak saudara. Aku pun akan pulang ke kampong di batu pahat, johor pada malam raya. Untuk yang pulang ke kampung, pandu berhati hati yerk ! ingatlah bahawa kemeriahan sebenar hari raya adalah apabila kita dapat bersama sama keluarga menyambut hari yang mulia ini.



Btw,I would like to take this opportunity to wish you all a very happy, prosperous, great meaningful Hari Raya Aidilfitri. Have a wonderful celebration!



Last but not least,


“Jika kesilapan semalam belum terampun, MAAFKANLAH !

Jika kesilapan hari ini melukakan hati, AMPUNKANLAH !

Jika kesilapan esok mendatang janganlah dibawa ke akhirat !”


Adat jauh kata mengata,

Adat dekat puji memuji,

Andai ada tersilap kata,

Maaf dipinta sepuluh jari.


p/s: isnin nih aku still keja. tapi halfday jerk. sedih. :'( *simpan cuti nak hliday*


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

6 pendapat mereka! =):

udin said...

slamat hari raye yer.. mintak maap gak la kot ada slh silap dgn ang.. hehehe.. ;)

p/s: nak dwet rayeeeee.. :D

nelly said...

selamat hari raya !!
hari untuk kita bersuka ria !
:)

J.Syazwana said...

kenapa lama tak hapdet ?

ainihussin said...

udin :

dwet raye? datanglah umah ! sempat lagi. hehe~

ainihussin said...

nelly :

hehe.

ainihussin said...

J.Syazwana :

dah hapdet dah ! hihi~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...