Pages

Ads

Tuesday, September 27, 2011

mati punnnnnnnnn ! :D


"mati pun bapak dia !"




hye uolls. tibe tibe nak kuar ayat macam tuh bila tengok cite soffiya tadi. at last mati jugak kan. geram aku ! memang aku mengharapkan bapak dia dah mati since 1st episode lagi. sebab selagi tak mati selagi tuh aku rasa nak mencarut jerk bile tengok. boleh? haha.




u know y? aku rasa selagi pakcik tuh tak mati, pakcik tuh asek buat tahek jerk. dan semakin lama aku tengok cite tuh semakin aku naek menyampah dengan pakcik tuh even itu adalah sebuah cerita. means pakcik tuh berjaya membawa watak beliau dengan sebaik mungkin yang menyebabkan aku menyampah gile lah ! kan?



ala...tak de gambar bapak dia pulak !



hopefully selepas kematian bapak yaya nih, cite soffiya menjadi semakin menarik. tapi the problem is dah la gambar tak cantik sangat. pelakon pulak berlakon macam nak tak nak kan? "eh u. payment ciput ke?" kamon lah ! semangat sikit. tak kan cite slow kau pun kena berlakon slow gak. adessss. *ditujukan kepada doktor noraini dan adiknya ilyas*. kang gua boikot kang ! *penggunaan gua menandakan mara betul ! *



ape ape pun selamat menonton cite soffiya nih. setiap ari isnin hingga khamis pukul tujuh hingga lapan malam. selamat menonton ! :D


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

2 pendapat mereka! =):

J.Syazwana said...

hahaha jom marah sesama :P

dah lama tak tengok cerita ni. heee

ainihussin said...

haha. tensen lak lama lama tengok cite nih. huhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...