Pages

Ads

Wednesday, September 26, 2012

Masterchef kembali.... !!!




























Masterchef 2 kembali. Yeahhh. Gile tak suka. Walaupun aku nih bab masak memasak memang failed, tapi aku suka sangat tengok dorang masak. Kreatif. Dapat barang jerk dah boleh decide nak masak ape.



Kalau aku? Dapat ayam memang lompat bintang r. Paling hebat pun nasi ayam laaa. Diakui oleh sirim. Eh salah. Diakui oleh Mr.MIAR kesedapannya. Lalala. tapi cuba kalau dapat lobster ke, perut lembu ke. Memang aku terus angkat tangan, surrender r mak jemah! kan? gile nak suruh masak perut lembu. Makan pun tak penah. Tengok pun dah meremang bulu roma. Ini lagik nak suruh rasa. Buekkkk. Mau terkeluar semua usus dalam perut.



Ahaaa. Kali nih kena tengok jugak masterchef 2 nih. Kalau tak sempat pun kena tengok ulangan. No excuses. Sebab ape? Masa masterchef 1 tuh aku memang layan abes. Tapi masa masterchef selebriti aku tak dapat nak ikot sangat. Tahu sebab ape? Sebab mak jemah bz sangat nok duk mengurus pasal KAWINNNNN ! fuhhh.




Mujur kali nih takde EMELDA ke 2. Perasan bagus doh. Cehhh. Siot kutuk orang kan ainihussin. Mara kaum kerabat emelda kalau baca. Ekeke. Tapi season kali nih mesti ramai meluat tengok Che’Lah kan? For me dia best lah. Comel. Memang r umur umur macam tuh tak patut berkelakuan like that tapi aku suka. Comel sangat. Adakah disebabkan dia berasal dari JOHOR membuatkan aku suka dia? Oh no! takde kena mengene ok. Yang penting aku suka sangat dia. serius comel ! kihkihkih.




Tapi aci tak aku nak sokong Ah Hong. Alasan? Sebab AH Hong = Aini Haslina Hussin. Dapat? Poyo kan? padahal takde kena mengena langsung. Haha. Tak tak. aku suka tengok ATIQAH. Tak tahu kenapa. Tapi bila tengok dia jadi semangat. Cara dia cakap pun best sangat dengar. Boleh? Huhu. Ermmm. Kalau ATIQAH terkeluar orang kedua yang aku sokong adalah Hafiz. Kalau terkeluar jugak terpaksalah aku sokong juara masterchef ke2. Hahahaha. Lalang FC btol.




p/s : tak saba nak tengok lawak ke der 2 ahad nih. Ada sape sape dah beli tiket? Jumpa kat sana yerk !

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...