Pages

Ads

Monday, August 27, 2012

abdullah nazheem akid ! =)

arini patutnya aku cuti. dah apply siap siap sejak puasa lagik. tapi sekali gua tak sihat daaaa. terus cancel cuti tapi MC. yehaaa. mengada kan? sakit sikit nak MC. haish. nak buat macam mana. memang dah tak sihat. asyikkkk nak...... eh takde pape lah. biasalah tuh. dah puas makan lemang ketupat. bila makan nasi lain r jadinya. *cover line. phuihhhh*


bila duk umah nih melayan si nazheem jela. sekejap melalak sekejap tido sekejap isap susu. mengada tau ! macam takde keja lain jerk. ce gi masak ke, kemas umah ke. kan bagus. hihi.



tapi nazheem nih pandai tau. tak boleh orang kutuk dia sikit. asal kutuk mula r dia nak bermarhaban. adehhh. sakit telinga. nak kena babap si nazheem nih tau. macam paham jerk ape yang orang cakap. asal aku cakap, "mana nazheem mengada?". urgghhhhhhh. dah start r tuh. melalak. eleh.



 nih la tyme dia nak senyap sekejap. kalau tak, jangan harap! saja jerk nak mengada ngada. bila cakap mengada, tahu mara. nazheem oh nazheem. mujur anak fruit pertama. disayangi. kalau tak asal nangis jerk suh tido luar. hehe.


p/s: harap harap tahun depan girl pulak. jadi kesayangan sebab cucu pertama perempuan r. cewahhhh.



 hye. 
my name is Abdullah Nazheem Akid bin Abdullah Hafiz. 
saya budak yang sangat comel macam aunty saya, ainihussin. *ahakz*



 
 saya tak suka dibedung. rimas.


p/s: gambar semua tengah tido. haish.

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...