Pages

Ads

Saturday, December 1, 2012

aci tak nak pegi?

1 december 2012? homaigod ! homaigod ! december dah? sekejapnya rasa. kenapa masa berlalu dengan pantas nih?kenapaaaaaa? lepas tuh next month dah masuk 2013. aduhhh. nebes pulak tiba tiba. ok rileks ainihussin. small matter. cewahhhh.






eh, bila dah masuk december mula r ainihussin runsing. sebabnya member aku request suh aku sponsor guest book untuk wedding dia. tapi aku lupa gile. nih baru teringat. ape lagik. menggelupur r mak jemah. baru nak google design yang cantik cantik. baru terhegeh hegeh nak cari bahan. achaner? matila aku. ermmm. takpe takpe. janji tetap janji. buat tetap buat. usaha escalator kejayaan uolls. hehe.






tapi walaupun tengah menggelupur katanyaaaaa, tetap ada agenda lain dalam kepala hotak aku nih. nak pegi situla, nak pegi sinila. banyak sangat nak buat nih. haish. sempat ke?







dah r arini && esok ada kenduri member sekolah aku. arini pun member Mr.MIAR kawen kat jempol. nih tengah osom r tengok nak pegi umah member sape dulu. eleh. tak aci betul nak guna kuasa veto paksa pegi kenduri member dia dulu. ahhh takde takde. osom r kalau hebat ! hehe.






tapi sebenarnya aku nak pegi mid valley. nak sangat. sebab ape? sebabbbbb....
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

*alahai comelnya baby baby kat atas nih!*



walaupun bukan r nak beli ape ape pun. serius. alaaa. baru 5bulan. melampau kalau dah beli barang barang. eksaited sangat lettew kan? huhh. tapi nak pegi sebab saja nak jalan jalan nak tengok ada apa. masa usul dengan Mr.MIAR, pakcik tuh cakap awal lagik nak beli barang barang. eleh tahu lah ! nak jalan jalan jerk. *sedapkan ati. hihi*. lagipun aku tak rasa kalau tahun depan ada lagik aku sempat pegi (tyme pregnant r). so now its time to grab the opportunity rite? lets goooooo !





tapiiiiiiiiiiiiii tak tahu r jadi ke tak nih. kalau tak jadi, aci tak nak merajuk dengan Mr.MIAR? huhu. doa jela harap harap ALLAH izinkan. aminnn. ;D

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...