Pages

Ads

Wednesday, January 2, 2013

hasil kerja ainihussin yang tak seberapa!


tak sihattttt ! :'(
janganlah demam ainihussin. dahla tak boleh nak makan ubat sebarangan. adehhh. antibodi lemah betul. sikit sikit tak sihat. ape nih? cer kuatkan semangat. ingat orang dalam yerk ! huhu. ekceli aku baru balik dari bumi perak. bagi penghormatan terakhir kat arwah pak long. arini EL teroz. tak larat. masa kat perak tido sejam setengah jerk. ish ish ish.





tahun baru dimulai dengan bad performance. EL. teruknya kau jahhhh. huhu. takpelaaa. bonus dah lepas. hihi.




tak sihat tak sihat pun sempat gak update blog kan? nak simpati r tuhhh.




entry last year kan aku ada stori yang member aku mintak sponsor wedding guestbook. so gagahkan jugak aku membuat. simple jerk. ingat mak jemah nih kretip sangat? hambekkk. theme : gold & black. nih r hasilnyaaaaa.
.
.
.
.
.
.
.
.









 orang jawa cakap "simple but nice!". eh? perah santan uolls. hihi. yang gambar atas nih baru 80% jerk siap. yang 100% tak sempat nak tangkap. so tergedik gedik r mintak kat pengantin. tyme dorang tengah honeybulan r aku dok minak mintak. sorry pengantin. memang niat nak kacau. lalala.












finally nih hasilnya. papa yang tolong bindingkan kat kedai. kahkahkah. tiba tiba comb binding warna kuning. ape kes? kelakarlah papa nih. ok r daripada hijau kan?





apa apa pun selamat pengantin baru sahabat! welkam 2 da club. lepas nih entry untuk semua pengantin bulan12. in sha ALLAH kaau ta malas. kbai.

2 pendapat mereka! =):

alawiah raji said...

cantik! nanti leh tlg buat utk aku lak kan?kan?

ainihussin said...

alawiah :

boleh beb. takde hal. demi kauuu. terharu tak? hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...