Pages

Ads

Wednesday, December 8, 2010

aquaria,klcc!

yeaaahhh. finally dapat gak jejak kan kaki kat aquaria. jakun tak? ermmm. memang! haha. tak kesah pun. janji dah masuk. kan3?

masa ak pegi tuh ari ahad. so agak ramai la yang berkunjung. tak pe. meriah sikit. ermmm. tak yah banyak cerita, jom tengok gambargambar yang ada!

decoration sempena Xmas akan datang!

lawanyer! i like blue~

ape name erk? lupe lak.

ikan-ikan dalam aquarium & ikan dugung di luar aquarium. haha

dalam terowong. hengat besar sangat! huhu~

obor-obor yang cantik! lembut jerk.

sea-horse

terima kasih pakcik yang jaga kat jalan keluar tuh! tolong kitorg amek gambar! hehe~
*ak kecik disisi die!

p/s:sapesape yang tak pergi lagik bolehlah pegi ke aquaria,klcc. tapi bukan free ok! kena bayar. hehe.

9 pendapat mereka! =):

Anonymous said...

ko mmng pendek pown..cam abg ngn adik..hahaha

ainihussin said...

din:

dengki r tuh! jeles kan? tahutahu!

AngahSayang2314 said...

angah nama jer duk sini pun tak pernah gi hahaha

ainihussin said...

lepas nih g r angah! bwk gugurl. mesti gugurl suke! hehe.

IdaSyahirah said...

aini..best tak??memang da lame teringin nak g..tapi tak pegi2 lagi..hehee...

IdaSyahirah said...

aini..best tak??memang da lame teringin nak g..tapi tak pegi2 lagi..hehee...

ainihussin said...

k.ide:

best r jugak kak. g r. cumenyer kite hengat kat terowong tuh bsr. tp xdela bsr sgt! huhu~

guegiler said...

poyosss...tak jeles lgsung..huhh

ainihussin said...

guegiler:

yeke xjeles? haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...