Pages

Ads

Sunday, May 8, 2011

wanita ini........ i luv u! =)

Its Sunday! alahai. cepatnya masa berlalu. kejap jerk dah nak isnin. dear monday, please go away from me. i hate you! fullstop! hehe. eh. arini kan hari ibu. ape plan erk? ermmm. untuk arini takde ape ape planning pun yang dirancang. hanya ucapan dan doa yang diringi untuk mama. ;D


beruntungnya mama di bulan mei ini. tersangat sangat dihargai. awal bulan dirai sebagai mama terbaek! yang berjaya mendidik 4 orang anak sehingga ke tahap sekarang. happy mother's day mama! pertengahan bulan pula akan dirai sebagai guru terbaek. yang berjaya mendidik berpuluh anak murid sehingga berjaya. happy teacher's day in advance! dan diakhir bulan pula akan dirai sebagai besday gurl terbaek! yang dilahirkan pada 27 mei 1956. haha. happy birthday in advance mama!

tidak lupa jugak kepada makcik ku, cik jah yang telah menjaga kami adik beradik. selamat hari ibu jugak! =)

apa apa pun didoakan semoga mama dan cik jah sentiase dirahmati ALLAH. diberi kesihatan yang baik. dimurahkan rezeki. dan selamat segala-galanya! aminnnnn~

tidak lupa juga kepada semua ibu ibu dan bakal ibu ibu, selamat hari ibu! ari ari pun ari ibu kan? so, jangan sia sia kan ibu anda! hargai mereka selagi termampu.

"seorang ibu boleh menjaga 10 anaknya, tetapi 10 anak belum tentu dapat menjaga seorang ibunya"

renung renungkan dan selamat menjalankan tugas! hehe~


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

4 pendapat mereka! =):

ShimaSensei said...

aini...b'puluh anak murid ke?!?!? beribu raban kot mam aini dah didik. klw kte ni yela b'puluh anak murid. hikhikhik... kem slm kt mama! :)

J.Syazwana said...

rindu my mom :(

btw nice blog. follow here :)

ainihussin said...

ShimaSensei:

aahla shima. tersalah ayat pulak. hehe. thanx sahabat! =)

ainihussin said...

J.Syazwana:

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...