Pages

Ads

Saturday, November 5, 2011

sangat buhsan ! :'(

hye uolls. sehat? cane preparation untuk sambutan hari raya haji? ada baek kah? ekeke. hopefully semuanya akan berjalan dengan lancar. yang pulang ke kampung, semoga selamat sampai dan kembali.



ermmm. semalam tengok tak anugerah skrin 2011. aku dapat tengok sekejap jerk. sebab.....buhsah ! dan sebab aku pun balik kampung jugak ! ekeke~



tak perlulah aku nak ulas siapa yang menang dan siapa yang kalah. semua tekaan meleset. deymmm !


tapi cuma nak cerita sedikit sebanyak mengenai perjalanan event tersebut. huhu.



antara ulasan yang ainihussin nak buat :




gandingan mantop antara lan typewriter dan black mentor ! mabeles ! gud job ! kebabooom !




agak agak masuk tak dorang nih? aku rasa tak masuk langsung. maybe gandingan "first & last" dorang. serius suram. kbye !






ady putra : "pestyme pakai ipad ni". kamon lah tv3. tak semua pandai pakai. tak pasal pasal event jadi kelam kabut. pakai jela kad yang berlekat tuh ! jimat lagi. kan? biarlah oldskol pun. mungkin belum masa lagi nak pakai ipad.

*malu jugak artis tak pandai pakai ipad. anak kawan aku umo 3 tahun pun expert gile ! huhu*

lagi satu. presenter ade 3, mic ade 2. serabut lah !





tak paham scene nih. motif sangat bile membabitkan bodyguard neelofa. motif ape erk? serius tak paham ! maaf lawak tak jadik.




najwa latif pakai baju tido? motif? helloooo. kata anugerah paling berprestij. bukan anugerah juara lagu kan. ayoyo!






apa beza jacklyn victor dengan alyah & shila amzah? beliau lebih sopan daripada mereka.
terima kasih !






itu sahaja komen yang dapat aku buat. my opinion is SANGAT BUHSAN ! bye.




p/s : selamat hari raya aidiladha.

aku yang membebel:

♥ainihussin♥

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...