Pages

Ads

Monday, November 21, 2011

badai semalam uolls.



nampak tak poster kat atas tuh? haaa. badai semalam. tepuk tepuk ! standing ovation. superb ! haaaa. ini adalah kali pertama aku tengok teater. kali pertama yerk. huhu. malu? eh. memang tak lah. kalau takde pertama, takdelah kali kedua kan? huhu.



semalam (20/11/2011 - tarikh cantik tuh !) adalah hari terakhir pementasan teater badai semalam di Istana Budaya. dan aku antara insan bertuah sebab dapat menjadi salah seorang penonton untuk hari terakhir. ditemani oleh Mr.M.I.A.R.


malas nak cakap banyak lah ! meh tengok picha meh. cekidaut !




abg aaron ajis uolls. taf tuhhhhhh ! jeles tak? hehe. berlakon sebagai karim. pandai jugak abang aaron ajis nih berlakon jadi kelakar. banyak gak scene dia yang asyik nak tergelak jerk. haha.





erra fazira dan datin paduka umie aida. lakonan erra memang mantop ! menjadi mazni sebagai anak pembantu rumah yang menumpang di rumah bekas tuannya. umie aida lak sebagai Puan Rohana (ibu kepada karim). belagak sangat tau ! mencik i. muahaha.





tuh tuh ! makcik pakai spek tuh. masa berlakon macam nak tumbuk tumbuk jerk muka dia sebab gile berkesan emelda berlakon jadi makcik kepoh bawak mulot ke hulu ke hilir. menjadi jah oi ! haha. tapi tapi. masa last part yang dorang kenalkan artis artis semua, bila sebot nama emelda semua dah jerit jerit. lepas tuuuuuuuuuuuuuu. tibe tibe ada sum1 datang bawak munge dan peluk cium emelda. bile mamat tuh pusing baru aku perasan rupanya adlin aman ramli. wahhh. so suwwiiiiiiiittttttttt ! sumpah jeles. kbai.



fizz fairuz tak kurang jugak lakonan beliau sebagai zaki. tyme dia menari tersangatlah comel. terasa nak menari sekali jerk. mujur ada member kat sebelah. kena jaga tatasusila. ahakz.





jasmin hamid. comel mekap dia. sesuai r dengan watak dia sebagai perempuan keberet. yang bertudung tuh pulak ziela jalil. berlakon sebagai mak mazni (erra fazira). masa dia mara mara mazni sebab dia hengat mazni mengandung, aku rasa nak jerit jerk dari atas nak bagitahu, "makcik ! mazni tak mengandung lah !". haha. mujur aku masih waras lagik. cakap dalam hati jela. kihkihkih.



maaf. nak bocor rahsia sikit. gambar kat atas nih semuanya ofismate aku yang punya. haha. dorang sanggup tunggu sampai 1a.m sebab nak bergambar dengan artis katanya. aku? memang tak la nak menunggu kan? baek balik dan tido. janji aku dapat tengok. apa ada hal ! *kantoi*



p/s: tahniah harimau malaya sebab dapat emas untuk bola sepak ! i lebiu lah !


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

4 pendapat mereka! =):

zidEL zhafiz said...

x seswai uoollssss umie aida jad mak aaron ajis..hewhewhew..~~~

J.Syazwana said...

patot nye prgi tengok sabtu malam tapi sebab ada masalah tak dapat tengok. sedih sangat :(

ainihussin said...

zidel :

haha. tapi dia berlakon best gile dok ! ;D

ainihussin said...

J.Syazwana :

ala sedihnya. takpe. nnt kalau ade tayangan lagi jangan lepaskan peluang tau ! hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...