Pages

Ads

Wednesday, November 2, 2011

nak pakai jugakkkk !

hye uolls. meh tengok gambar meh !




haaa. amekaw ! *tengah layan amekaw kat tb !* besar betul gambar mulut mak jemah ! nak tunjuk pakai braces lah tuh ! eleh. tak jeles pun. *tipu jerk !*. ok. aku memang jeles dengan orang yang pakai braces. sebabnya aku pun nak pakai jugakkkkkkkk !



ok memang aku nak pakai sangat. sebabnya satu jerk. sebab dulu misha omar pakai. haha.




cantik kan misha pakai braces. aku nak pakai sebab misha pakai. dapat? sangat gedik kan? tapi itulah tujuan utama aku nak pakai. bukan sebab aku berhadapan dengan masalah gigi. tak ade langsung ! tak caya? meh tengok meh.



saje nak letak gambar mase konbo sebab sekarang kan musim orang nek pentas. jeles sebab dulu tak dapat nak bergambar sakan. :'(



itu jerk nak gtau ! babai.

aku yang membebel:

♥ainihussin♥

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...