Pages

Ads

Friday, August 10, 2012

kenanga la sangatttt !

Hari sabtu arituh mama ajak pegi kenanga. Apekah? Alaaaa. Kenanga Wholesale City tak silap. Shopping complex yang kononnya murah kalau beli borong. Eyolah. Tapi aku rasa mahal jerk. Mungkin dat tyme belum sampai mood nak shopping tuh aku rasa semua barang kat situ mahal. Cewah. *bajetsangatainihussinnihtau!*




Tapi kan, baju baby kat situ murah murah r jugak *eh tadi cakap mahal. Now murah pulok. Ape kes? Haish*. Plus cantik cantik belaka. Aku tengok ramai jerk mak mak yang borong sakan. Pehhh. Untung r. huhu. Eh chop ! Aci tak nak beferafanganfan jap? Ermmm. KALAU r raya tahun nih aku dah ade anak, memang raya sakan r anak aku tuh. Tapi KALAU r kan? boleh? cehhh. Memang tak  r KALAU tuh ! dalam mimpi jelaaaaa. Huhu. Kena tunggu sikit ari jela lagik nih. Eh apekah? Kihkihkih.




Gile banyak kedai kat situ. Pening jerk berjalan. Nak pilih baju pun tensen. Ramai orang.  Tapi walaupun punyalah banyak kedai dan berjam jam jalan kat situ tapi satu barang jerk yang aku sempat rembat. Tuh pun kotak cenonet jerk. Alahaiii.









Tuuu diaaaa. Kotak apekah???





Of coz r aku beli kotak tersebut disebabkan kotak tuh kaler biru. Yeahhhh. Dan semestinya sebab…..COMEL macam ainihussin!!! fullstop. Tapi ape yang ada dalam kotak tuh? ermmm.










Ok fine. Alatan untuk contact lens jerk. Comel kan? Dalam kotak tuh ada casing letak contact lens + botol kecik untuk letak solution + penyepit + batang ape ntah lagik satu *aku tak tahu function dia. ade sapesape boleh tolong?*. Easy to carry anywhere. Harga pun not bad la. RM5.80 jerk. Kan murah tuh. hihi.



Jalan jauh jauh + shopping complex besar besar, tapi beli kotak yang cenonet tuh jerk? Haish. Tak patut, tak patut ! ok xpe. Arituh dah diskas dengan Mr.MIAR sabtu nih nak pegi shopping. Maybe terjah jalan TAR + Sogo r. Mane lagik kan? ok terasa dah sampai masanya nak abeskan dwet en.asben yang disayangi. Kihkihkih. Lagipun Mr.MIAR penah cakap “lepas kawen istilah raya lebih kepada isteri dan anak anak”. Wahhh. Terharu uolls!* ehhh? Hihi. Xde r. Kebetulan masa kawen arituh dapat voucher. So inilah masanyaaaa untuk habiskan. Yehaaaaaa ! jumpa disana disana disannaaaaaaaa…. =)

1 pendapat mereka! =):

nora said...

batang kecik tu fungsi cam jari kita masa letak contact lens kat mata kita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...