Pages

Ads

Monday, October 15, 2012

........kaumilikku ! ;D

hye uolls. its monday ! monday blues ke? haha. aku relax jerk. sebab ape? sebab arini aku cuti. yeahhh. tapi satgi ade appointment dengan doktor. alaaaa. malasnya. malas nak bergerak ke mana mana. malas sangat.



sementara nak tunggu mood tuh datang saje r aku nak update blog nih. walaupun stori tak bez. huhu.



last Saturday aku pegi mngedate dengan Mr.MIAR r. sape agik kan? rasa macam dah lama tak layan wayang so kitorg decide nak pegi tengok "denganlafazAKUTERIMANIKAHNYAkaumilikku". tak tahu kenapa aku nak sangat tengok cite nih. sebab pelakon ye juga. tapi lagik berat sebab masa aku tengok "the making of ..." pun aku dah menangis. ahaks.












dalam wayang aku tak tahu r apa perasaan orang lain. yang aku tahu air mata aku asyik duk mengalir jerk. penat aku kaber dari Mr.MIAR. tapi kantoi gak. haish. *malumalu!*. ahhhh. lantak r. macam r tak penah nampak aku nangis kan? haha.



keluar dari panggung aku dengar ramai lak yang nak jadi juri. ade yang tak puas ati, ade yang suka, macam macam la. for me, SEDIH ! :'(




sedih? ye, memang sedih. bila tengok macam macam cara arlisa berusaha nak kembalikan ingatan johan tapi tak berjaya. sampai terpaksa mintak dilepaskan sebab dah tak mampu lagik. dalam kepala otak nih terpikir, "kalau aku diuji macam dalam cite nih agak agak aku mampu tak? boleh ke aku jadi setabah arlisa?". oh GOD!



walaupun aku tahu "Jangan bersedih dan merungut dengan ujian yang ALLAH bagi kat kita, sesungguhnya ALLAH takkan menguji hambaNya jika ALLAH tahu bahawa hambaNya itu tak mampu untuk tempuhinya". mudah-mudahan apa jua dugaan yang ALLAH berikan, aku redha dan tabah dengan ujianNya. aminnn. =)

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...