Pages

Ads

Friday, November 16, 2012

zaman persekolahan

Salam Maal Hijrah semua. ok tahu aku lambat sehari. takpe. baru sehari. belum setahun. ekeke. sebenarnya ada banyak benda aku nak cite dalam blog nih. tapiiiiii MALAS ! serius. padahal dah stat menaip. lepas tuh deleted, log out, shut down lappy, capai tab, main game. tang main game tuh TAK MALAS ! hehe.




tiba tiba aku rindu zaman persekolahan. nih semua gara gara member aku upload gambar kat mukabuku. alahai. rasa comel pulak aku. haha.




dari kiri: ella, erika, aku, farrah, fizah, ahdiah, zaliny.



konon konon ikot rombongan cik kiah pegi putrajaya kata kau. phuiiih. dulu boleh r. sekarang? errrr. chop chop. nak kena pikir dulu. hihi.



p/s : perut semakin mengembang. eh apekah? tungguuuu ! ;D

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...