Pages

Ads

Monday, September 30, 2013

Blender yang dicari cari! Finally....

Yeahhh. Dah dapat tommee tippee baby food blender. Punyalah susah nak cari brand nih. Aku kan peminat setia tommee tippee. acehhh. 




Tapi serius memang susah nak dapat. Aku google sorang jerk yang jual. Nak dijadikan cerita orang yang jual tuh pulak dah pegi obesi. Aku try jugak kontek dia. Luckily, ada 2 jerk stock lagi. Tu pun dia cakap ada orang booking tapi tak amek. Memang rezeki aku lah kan. Fuhhh.





Berkobar pulak nak masak untuk afkar. Cehhh. Jangan hangat hangat tahek ayam sudeyyy. Ainihussin nih selalu centu la. Eh tak boleh takboleh! Demi sidemok aku tabahkan jugak diri ini. Cewahhh. Phuihhh.






Bukti pembelian. "Berkobar kobar...di dadaaa". acehhh. Comel jerk blender nih. Ringan pun ringan. Senanglah nak bawak pegi mana mana.





Guidance. List of foods for baby.

1 pendapat mereka! =):

niaharaf said...

blender ni ada steamer function?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...