Pages

Ads

Wednesday, September 25, 2013

Kesian pakcik tuh! :'(

Morning semua! Arini mood baik gile. Acehhh. Macamlah mood sebelum nih k.o kan. Arini datang awal pulak. Mungkin sebab jalan tak jem. Langsung tak sempat nak usha handphone. Sampai ofis duk lepak dalam kete dulu. Khatamkan fb. Cehhh.





Duk sebok scroll down tiba tiba ramai pulak yang share pasal interview wartawan mana ntah dengan pakcik yang kena maki dengan bini matyo. Tergerak ati nak tengok. Alahaiii. Sedihnya. :'(






Aku tak dapat bayangkan kalau ayah aku kena centu. Memang aku cili cili r mulut dia kan! Gerammm jerk. Haish.






Aku baca gak komen komen kat video tuh. 1 of the comment ada mentioned "to be fair dengarlah dari pihak bini mat yo jugak".





For me, TAK PAYAHHH!!! Yesss memang kita tak tahu cite sebenar sebab video tuh dah kat tengah tengah. Tak tahu hujung pangkal tak boleh nak judge pape. Tapiiiii.... Aku tak paham kenapa kau sanggup nak cakap "pakcik ni bo***lah!". Yang paling aku tak paham kenapa mesti dia nak cakap "lelaki dayus". Apa relevantnya perempuan???




Adoiii.




Ni lah akibat kurangnya didikan agama. Dari siapa tuh aku tak pasti. Kadang kadang aku mara jugak bila orang salahkan mak bapak or macam dalam kes nih orang salahkan matyo sebab tak marah bini dia. Takot bini katanyaaa. Tapi adab tuh tak perlu diajar kot. Diri sendiri kena tahu!






Ntahlahhh. Malas nak komen panjang panjang sebab takot jadi kat diri sendiri. Nauzubillahiminzalik. Ya Allah jauhkan diriku dari sifat sifat mazmummah. Aminnn.






Korang nak cari video pasal gado tuh atau interview tuh korang boleh cari kat blog lain atau kat fb. Sebabnya tak kuasa lah aku nak share video yang menyakitkan ati tuh. Bek aku share video anak aku yang tengah belajar merangkak. Hihi.

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...