Pages

Ads

Wednesday, June 8, 2011

ehem ehem. berdua dah? dasyattt..!! ;D

Selamat Pengantin Baru Azrul Azizi a.k.a abang besar bersama kak azie.
semoga kekal ke akhir hayat!
best wishes to both of you!
congratulation.




**aku terima nikahnya......**






**pihak perempuan**


bersama sepupu sepapat dan makcik makcik di bawah sinaran mentari.
peace yowww!

sekali lagi bersama sepupu sepapat. gua nampak macam tersepit disebabkan duduk di sebelah si gemuk. terima kasih!

eh. fadhilla samsudin lah! mak kau hot. kau? boleh jalan! bye.
*sesi balas dendam*




**pihak lelaki**

pelamin hasil tangan mama dan makcik aku. termasuk aku sekali sebab aku tolong panjat tangga dan memaku. deymm. aku sangat gayat!

maaf. lari tema. kurang pasti kenapa baju pengantin berwarna sebegitu.

pengantin bersama family. yang depan sekali tuh sengih lain macam jerk! maybe NEXTTTT..!! kihkihkih.

sepupu sepapat yang tak dapat dipisahkan dengan kamera!
barisan berdiri: bergetah dan bergaya.
barisan depan:mak mak budak!




yang penting majlis tersangat meriah disebabkan kehadiran artis internasionale. siapa? siapa? tu diaaa..

bruno mars datang bersama bodyguard lah! wakaka. ape pun tak boleh! haish. yang penting perot masing masing sangat tafffffffffffffff. tahniah!



last but not least, nak tunjuk si comel bermata bulat dan mempunyai peha macam peha ayam KFC. inilah "ahmad albab yang punya..!!"

tu dia. si mirul tembam lagi berat. lima minit jerk aku larat nak dukung. tak larat mak nok! kalau dapat makan budak nih, kenyang dua minggu. ekeke. apa apa pun sangat comel! =)

p/s:cuti sekolah ramai betul nak kawen.


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

2 pendapat mereka! =):

alawiah raji said...

bruno mars tu sgt hsem....osem beb...:-p

ainihussin said...

ikhlas ke tak weyh? kau jangan. kang baca si bruno mars tuh mau lagi kembung perot. haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...