Pages

Ads

Friday, November 23, 2012

sampai hati diaaaa.... :'(

sanggup BFF (si A) buat macam tuh kat aku? Terbaekkk !




betul r statement "janji diCAPATIkan". berjanji dengan aku tapi janji tahek yang dia buat. Thanks BFF. sangat berterima kasih ! serius memang tak sangka.





ok nampak macam aku sangat kejam bila bercerita pasal BFF dalam blog. so agak agak macam mana aku nak luahkan segalanya yang terbuku dalam hati nih erk?





mungkin sangat kejam. tapi aku rasa lagik kejam bila si A buat macam tuh kat aku. mungkir janji dengan ibu mengandung yang hormon tengah tak stabil. so its fair rite kalau aku cite kat blog?










alkisahnya, si A berjanji dengan aku lepas breakfast nak datang umah jemput aku. mesej kol9.30. tapi kol12 tak nampak batang hidung. then called cakap nak gerak. tapi kol12.30 mesej cakap nak pegi sumwhere and informed me around 2.30 dia nak datang pick up.ok fine ! tapi haremmmmm. sampai ke sudah tak datang datang. kol8.30 called tiba tiba nak datang umah lagik. dat tyme memang aku takde r kat umah sebab pegi sg buloh. and juz sent SMS to say sorry sebab dia ade banyak benda nak buat.





wat da tutttttt???? aku nih takde benda lain r pulak kan nak buat. tunggu dia macam buah tak gugur. haish. dari 2.30 till 8.30 tak bagi kaba langsung jadi ke tak pahtu espek aku boleh terima alasan dia yang banyak benda nak buat? deymmm ! kalau tak dapat datang inform jela. bukan aku nak mara. aku fahamlaaaa. so aku boleh buat benda lain. tapi bila tak bagi tahu lagik r aku mara ! and the best partnya bila aku called BFF lagik sorang (si B), dia cakap the next day dorang jumpa berdua. wow. osem uolls !





mungkin dia rasa apa yang dia buat should be ok, as long as dia anta SMS kat aku say sorry. fyi, dengan orang lain mungkin dia boleh buat macam tuh tapi dengan ainihussin, SORRY !





ermmm. bulan12 nih big day dia. so sekarang nih aku still ada masa untuk berfikir sebanyak 30x sama ada aku nak datang ke tak. kejam kan? sorrylaaa. dengan ainihussin senang jerk. kalau kau buat baik dengan aku, aku 301x buat baik dengan kau. tapi kalau sekali kau buat tahek, 301x tahek aku balas balik. ok deal?






thanks a lot BFF ! ;D

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...