Pages

Ads

Tuesday, August 6, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri to my readers!

Pejam celik pejam celik lagi berapa ari jerk dah nak raya. Sekejap jerk masa berlalu. Tup tup 8hb nih dah nak raya, insyaAllah. Aku stat cuti esok. Yeahhh. Disebabkan raya tahun nih turn en.asben so takde r eksaited sangat nak raya. Wakaka. Eh tak de r. Of coz eksaited sebab tahun nih raya bertiga. Alhamdulillah.


Atas perbincangan bersama tanpa perang periuk belanga suk pagi pagi dah gerak balik perak. Then raya ke3 pagi pagi dah kena gerak pegi jb. Kebetulan kazen aku ada buat majlis. Kalau tak mungkin tak sampailah aku ke johor tahun nih. Thanks cik kazen. Hehe.



Raya tahun nih kami memilih purple sebagai tema. Ok bukan kami. Aku yang decide. Kuasa veto kan kat tangan isteri. Acece. Cumanya baju afkar dengan ayahnya tak sedondon pulak. Baju afkar aku beli baju melayu teluk belanga light purple tapi ayahnya baju melayu cekak musang dark purple. Susahnya nak cari baju budak below 1year. Next year kena tempahla gamaknyaaa. Eh next raya afkar dahsetahun lebih so tak payah tempah pun takpe. Huhu.



Yang lagi eksaited sebab nak tengok afkar pakai kopiah ada nama "afkar". Dah terbayang kecomelan. Cewahhh. "Maaf anak fruit. Mak uda tak dapat nak tempah untuk nazheem sebab orang tuh dapat buatkan 1 kopiah jerk". :'(





Apa apa pun aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir&batin. Semoga perjalanan kita dirahmati. Ikhlas dari kami sekeluarga. ♥





p/s : For those who are going for a holiday break, do have a pleasant trip and a great timewith your loved ones!

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...