Pages

Ads

Tuesday, June 22, 2010

kaka megecewakan roberto carlos???

sedikit wawancara yang dipetik melalui harian metro..

Q:sedikit mengenai prestasi brazil di Piala Dunia Afrika Selatan?
A:saya doakan kejayaan brazil di sana..pasukan itu sekarang sudah layak ke pusingan 16 selepas mencatat 2 kemenangan ke atas korea utara 2-1 dan ivory coast 3-1..ia satu permulaan yang eyakinkan..saya harap Dunga dapat membawa pasukan ini ke final..

Q:namun KAKA dan robinho masih belum menjaringkan gol?
A:saya juga pelik (ketawa)..mereka mengecewakan saya..mereka adalah pemain yang diharapkan Dunga untuk menghasilkan sesuatu..pada saya,persembahan brazil sedikit hilang rentak samba..saya percaya jika ronaldinho ada dalam pasukan,aksi brazil akan lebih memikat..

click here to read another story about brazil from myMetro..


0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...