Pages

Ads

Friday, March 18, 2011

malam ini adalah kemuncaknya..!!

malam ini adalah kemuncak segala galanya setelah sepuluh minggu rajalawak 5 disiarkan. alahai. kejapnye dah nak abes. huhu. untuk N3 kali nih aku nak cite serba sedikit pasal finalists.

muka muka finalists rajalawak 5 malam nih!
dari kiri: kumpulan BALAS, Man, kumpulan R2.

all the best! =)


XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX


@ Kumpulan Balas

Kelebihan:
lawak yang diketengahkan adalah lawak lawak baru. banyak menggunakan isu semasa.

Kelemahan:
Banyak menggunakan lawak double meaning. kadang kadang bile keluar gaya "hey tom.." "hey jerry.." mula aku jadi tak faham lawak dorg!


@ Man

Kelebihan:
pandai menggunakan expresi muka. expert dalam meniru gaya orang lain. juga bijak menggunakan dialek negeri lain.

Kelemahan:
lawak yang diketengahkan mostly lawak lama. contoh pada minggu ke-9 lawak nenek cakap jangan pijak salur oksigen.


@ Kumpulan R2

Kelebihan:
juga lawak lawak baru yang diketengahkan. sangat konsistent setiap minggu.

Kelemahan:
bergantung kepada seorang sahaja.



XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX



tak sabar nak saksikan gelanggang akhir malam nih. kalau tak silap tema malam nih bebas dan musical comedy. ermmm. agak agak siapa yang boleh jadi juara erk? susah betul nak pilih sebab finalists semua hebat hebat belaka! tapi kalau kite judge ikot minggu minggu yang lepas, masa tajuk bebas yang paling best adalah man. kalau musical comedy pulak dipegang oleh kumpulan Balas. ala. yang isu jujai dengan pasha. hehe. ;D

jangan lupa saksikan gelanggang akhir rajalawak musim ke 5 pada jam 9.00 malam di astro prima. tapi siapa yang ada HD boleh saksikan di saluran 188. juga jangan lupa untuk menyaksikan karpet lawak pada jam 8.30 malam. selamat menonton! =)


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

4 pendapat mereka! =):

YANA SHAIFUL said...

K.yana pilih man!!!..tapi tak penah sms undi pon..huhuuu

udin said...

alahai.. akhirnya man yg jadi juara.. lepas ni gelangan maharaja lawak sapa mcm mana pulak kan.. kompem johan & zizan kot.. huhu~

ainihussin said...

kak yana:

haha. ape la kak yana nih. x support betul! tapi samalah ngan kite. wakaka~

ainihussin said...

udin:

maharajalawak! xsabanyer!!! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...