Pages

Ads

Saturday, March 12, 2011

macam kenal jerk?

hye. pagi nih ting tong pulak. tak tahu kenapa. nak kena lempang sekali baru ok kot! panggggggg. ok. i'm fine. hehe. tak de pape nak cite. cuma nak share sumthing. tapi untuk yang berkenaan jerk. yang tak berkenaan sile buat tak tahu yer! ekeke.

nak share sumthing nih. sile lihat picha di bawah:


anonymous
? dalam erti kata lain "tanpa nama". ermmm. macam kenal. tapi sape erk? alahai. kena teka teka ke? errmmm. susahlah macam nih kan? orait. masa untuk meneka. disebabkan komen nih untuk N3 yang aku pegi wedding member aku tuh aku dapat rasakan yang komen ini datangnya dari member aku yang dimaksudkan dalam N3 tersebut. member yang mana? sape yang komen jerk tahu sape die. kan? kan? kan?

kalau betullah komen itu datangnya dari insan yang aku maksudkan. aku harap.....

---> si dia bertemulah kami untuk memulihkan keadaan. kitorg takdelah buang member sampai benci teruz. ainihussin nak sangat kite semua macam dulu kala. macam last tyme kite hung out kat genting. semua ada.

---> kitorg tak kisah pun si dia nak berkasih dengan sape. tapi pandai pandailah bezakan kawan dengan chenta hati!

---> kitorg memang dah terbukak ati untuk memaafkan dan dimaafkan! =)

kalau betul lah anonymous itu adalah cik H, ainihussin harap cik H respon balik yerk. tak kisah nak respon kat mana mana. kat formspring pon boleh sebab before this cik H penah anta kata kata maaf kan? so silelah lakukan kembali. terima kasih! tapi kalau bukan Cik H, sile abaikan siapakah gerangan anonymous itu. =)

peringatan: sahabat susah senang memang susah nak cari. tapi kalau dah jumpa sila hargai!


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

4 pendapat mereka! =):

zidEL zhafiz said...

aku paling suke part peringatan tu jer..next time..papehal aku nak pinjam kayh..!!

ShimaSensei said...

aini!!!! kte pun mcm zidel tu. suka part peringatan. thanx aini for being my best shbt! love u so muach & really2 love u!

ainihussin said...

zidel:

boleh2. ape ade hal. hehe~

ainihussin said...

cikhu chomeyl:

u r most welkam my dear~ =) luv u 2!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...