Pages

Ads

Wednesday, July 20, 2011

hacker ? memang terbaek !

hye uolls. selamat bertemu kembali. amacam? sihat? cewah cewah. poyosss ! ok stop. aku tengah hangin. so kalau tengah hangin macam tak syok jerk guna aku. gua lagik bagus kot. nak tunjuk yang aku betul betul hangin. boleh? huhu.





betul ke hackers nih wujud???



first of all mestilah wujud kan? kalau tak wujud for sure word tuh sendiri tak kan ade dalam kamus. dan kalau tak wujud takde lah gua mara sangat !




hackers tuh siapa???



menurut kajian, "A hacker is a person who breaks into computers and computer networks for profit, in protest, or because they are motivated by the challenge. The subculture that has evolved around hackers is often referred to as the computer underground but it is now an open community". (Wikipedia)





ainihussin percaya ke pada hackers???



sumpah dulu gua rasa nak gelak jerk bila baca status member member kat mukabuku yang dorang kena hack.ape kes? macam tak logik jerk. tapi bile kena dekat batang hidung sendiri, pehhhhh. amekawww ! terasa macam dalam cite bang bang boom jerk tau ! hangin gua satu badan bile tahu accoun fb gua kena hack ! siot kan?




macam mana boleh detect kena hack???



ekceli gua tak kan tahu kalau member gua tak mesej. seriusly sekarang nih gua dah jarang bukak fb. tup tup nak dijadikan cite, kelmarin masa tengah tunggu nak maghrib tibe tibe dapat mesej dari member, rossa. "Aini ko ngh bukak fb ke?ni de org chat dgn aku lucah2 pki fb ko ni". deymmm. lepas baca meloncat gua terus bukak lappy. kusssssemangat ! nebes mak nok !




memang terbaik. bukak bukak dah penuh inbox gua. "dol. gua suke !" ngabang !




tapi gua rasa beruntung sebab ramai gak yang tak percaya tuh gua. yela. nampak sangat peliknya. dan nampak sangat disitu yang gua nih seorang yang baek ! wakaka. dapat? tak caye? meh tengok bawah nih :






see ! ade gak yang bekap gua. hehe. bile pikir pikir balik kenapa r gua jadi insan terpilih hacker tersebut? rupanya baru gua perasan. kan sebelum nih kecoh jack sparrow yang hack banyak website. kebetulan pulak DP gua gambar kat bawah nih:








mesti die mara gua pakai gambar die. opssss. i'm sorry. kalau lu nak gua tukar, lu cakap lah ! tak payah nak hack sangat lah kan. disebabkan kejadian nih, gua jadi gile malas nak bukak fb. kalau dulu sehari tak bukak rasa macam tak leh nak bernafas. tapi sekarang? its ok. gua takde hal lah ! nak nak kat opis memang tak leh nak beronline langsung ! lagi membuatkan gua malas. huhu.



apa apa pun terima kasihlah kat si hacker nih sebab menjalinkan ukhuwah aku dengan member member gua yang lain sebab kau boelh tegur semua member member aku kan? memang terbaek ! kbye.



p/s:panjang pulak N3 kali nih. the conclusion is : hacker ngabang ! fullstop.


aku yang membebel :

♥ainihussin♥

8 pendapat mereka! =):

alawiah raji said...

ko insan tepilih utk di hacker tu...sabar k

dilla fadhilla ;) said...

eeeeeeeeeeeeee.....takutnye2....

mykhalis said...

hack atau tertinggal akaun secara terbuka..bahaya tau

Mommy Aisy said...

sabar jela dik non...biasala. sudah jadi account fb terpilih. tapi pasni semua kena berjaga2. ade org siap kena tipu, sbb ade kwn2 yg percaya.

susah2..

ainihussin said...

alawiah:

kesian diri ini ! ekeke~

ainihussin said...

dilla fadhilla:

penakottt. haha~

ainihussin said...

mykhalis:

ekceli 2 virus. hehe~

ainihussin said...

mommy aisy:

macam macam hal sekarang nih ! haish~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...