Pages

Ads

Saturday, July 17, 2010

mantra..not bad..!!

selasa yang lepas..kami yang berstatus keturunan Hj.Dollah telah ditag oleh our cousin untuk bertanyakan adakah kami ingin menonton wayang???cerita mantra..seperti yang anda lihat dibawah ini:-


so,tadi..dari rumah ak terus amek cousin ak yang belajar dekat upm and terus menuju ke mid valley coz cousin ak lagik sorg beserta bf die sudah menanti kami di sana..and now,baru balik dari menonton wayang bersama sepupu sepapat yang berada di sekitar KL dan selangor..kepada sepupu sepapat yang berada di luar sane,anda tidak diundang kerana kepayahan anda untuk menjuin kami..!!muahaha..next tyme kite plan lain pulokkk!!

yang tak tahannye ade satu scene yang tibe2 satu suara menjerit..ak la tuh..haha..terkejut kot..tapi ak tak hengat lak scene yang mana..sebab malu punya pasal..practice vocal untuk esok..kih3~~


Synopsis: This story starts in a cemetery where Muzir (Zul Handy Black) is betrayed by Hasbi (Hasnul Rahmat) who wins over Muzir's wife. Hasbi is to be jailed for life. In prison, Muzir desires revenge, so he learns black magic from a dying warden (Hamdan Ramli) who helps him escape by erasing the holy words that are emblazoned all around. Shot in the infamous Pudu Jail. (taken from gsc cinema)

p/s:[ainihaslinahussin] tak sedar yang besok beliau perlu ke sekolah untuk menghadiri kem solat..!!still tak tido2 lagik even jam dah menunjukkan pukul1.30a.m..


0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...