Pages

Ads

Wednesday, April 13, 2011

cuba teka??? ;D

cuba tengok gambar di bawah. siapakah? artis? oh no! tengok betul betul.

korang kenal tak siapakah? hah? tak kenal? asal tak kenal pulak? haish. eh memang tak r kan? dodol jerk aini. haha. wahhh. surprise. gambar sape pulak kat atas nih? oldskol btol. bukan main lagi berdiri macam nak nyanyi lagu negaraku! hamboi. segak betul si jejaka di atas. ayu sungguh si wanita tersebut.

chop! memanglah korang tak kenal. dah sah sah tuh mama and papa aku. yang kenal dorang memang kenal r. kalau tak kenal, harus ke cakap kenal? lalala. eh asal aku tibe tibe nak up kan gambar dorg? eh biar r. parents aku.kihkihkih.

kalau tak silap aku semalam anibeseri mama + papa aku. dah 31 tahun berlalu. bravo! bravo! terbaek lah dorg. dapat membesarkan 4orang anak dengan jayanya. mudah mudahan aku tak lupa jasa dorg. sikit pun aku tak lupa, insyaALLAH.

lomantik lor! haha. siapa lah perempuan yang macam mamarazi tuh? sumpah aku tak kenal. makcik aku ke? derhakanya anak buah tak kenal makcik sendiri. wakaka.

p/s:agak agak bile turn aku erk? huhu~ =)


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

7 pendapat mereka! =):

alawiah raji said...

wah...best la ko ada pic mak ayah ko kwin...aku skeping pun tarak...:-(

Qaseh chenta said...

sgt kuit miut pic2 org kawen dulu2...hehehe

YANA SHAIFUL said...
This comment has been removed by the author.
YANA SHAIFUL said...

baiknya anak papa mama nii..so sweettt...;-)

ainihussin said...

alawiah:

haha. tapi owner pun terkejut bile tengok gmbr tuh!

ainihussin said...

qaseh chenta:

kan? bukan main lagik dorg! hehe~

ainihussin said...

yana shaiful:

kak yana tak cakap pun kite tahu! wakaka~ *blushing*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...