Pages

Ads

Friday, November 23, 2012

nak share jugak ! =)





Hi silent readers. eh chop. ade ke? ermmm. haruslaaa ada. bila aku up jerk link blog aku kat mukabuku, ramai viewers yang aku tak tahu siapakah. rasa bangga pulak sebab ramai nak tahu kisah hidup ainihussin. cewahhhhhh. phuiihhhh.





ok abaikan. since uolls dah tahu ainihussin dah preggy, so aku nak share sumthing laaaa. boleh yerk?






kepada ibu ibu mengandung di luar sama, jom kita amalkan doa kat bawah nih semoga ALLAH permudahkan tempoh kehamilan kita.






"Ya ALLAH, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya ALLAH, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya ALLAH, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya ALLAH, jadikanlah dia sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya ALLAH, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi ALLAH Tuhan semesta alam".






ok jangan bersedih kepada para wanita yang masih belum berkesempatan mempunyai zuriat. kita hanya merancang tapi ALLAH yang menentukan. Sesungguhnya ALLAH lebih mengetahui apa yang terbaik untuk perjalanan hidup kita. so ape kata korang try amalkan doa kat bawah nih pulak mudah mudahan dimurahkan rezeki. tak salah kan kalau kita mencuba dan jangan sesekali berputus asa.





surah Ali Imran, ayat 38 :






ketika itu Nabi Zakaria berdoa kepada Tuhannya, katanya : "Wahai Tuhanku, kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik. Sesungguhnya Engkau sentiasa mendengar (menerima) doa permohonan".







aminnn. Mudah mudahan ALLAH mendengar doa kita semua dan dimakbulkan olehNya.

1 pendapat mereka! =):

Anonymous said...

Very interesting subject , regards for putting up. “I am convinced that life in a physical body is meant to be an ecstatic experience.” by Shakti Gawain.

[url=http://mini.dha-appraisals.com/]payday uk[/url]

pay day loans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...