Pages

Ads

Monday, January 17, 2011

khurafat memang terbaek! =)

previous entry aku ada cite plan nak tengok khurafat kan? yesss. memang terlaksana jugak! *mujur aku tak buat korgkenabeb lagi. haha. kitorg pergi berenam. yang tak bestnye dapat seat tepi yang duduk berdua dua. *ke dilla saja pilih seat macam nih? tahulah bawak boipren! kan.

sebelum aku nak cite lebih lanjut pasal muvi nih, aku nak mintak maaf daripada semua penonton yang menonton bersama sama aku cite nih. yang tengok muvi nih dekat tgv JJ cheras selatan pada hari sabtu pukul8.45 malam. berjuta maaf dari aku. sebab aku korg tak kusyuk tengok. suara aku jerk yang kuat menjerit. brader sebelah aku asyik usha panas jerk. "bro. maafkan saya yerk! saya hanya gadis comel yang takot akan hantu dan cerita cerita seram! maaf~"

ok ok. berbalik kepada cite nih. dah la kitorg lambat. parking lak takde. aku and kazen aku terpaksa mencomelkan diri untuk mendapatkan parking dari seorang brader tuh. mujur die pown tergoda kan. sanggup tunggu akak aku pusing seround dan berebut dengan kereta lain. maaf lagi sekali. kami dah lambat! lalala~

berbaloi jugak pengorbanan kami berebut parking sebab cite nih sangat superb! sangat menguji kenyaringan vocal aku! sangat menguji tahap degupan jantung aku! sangat menguji tahap kepekakkan telinga kazen aku, deeba sebab terpaksa tahan telinga dengar jeritan aku. haha. thanx syamsul yusof. lu memang hebat! gua salute lu lah.

komen untuk filem nih:

*paling suka adegan johan angkat mayat masa dalam hutan. pehhh. menjerit jerit orang dalam panggung suruh campak jerk mayat tuh! gile berani johan angkat mayat kan?

*hengat makcik tuh yang menjadi dalang cite nih. tapi lain pulak jadinya. *nak tahu siapa dalangnya? pegilah tengok tau! tak rugi pown.

*lain yang disangka, lain yang jadi. bila ingat, "haa. lepas nih mesti hantu depan muka die"*sambil tutup muka dengan selendang. tapi lain lak yang jadi. hantu merangkak lak. "kau boleh merangkak pulak kan?" haish.

*kenapa masa mak johan masuk hospital, bilik tuh malap gak?

*memang terasa nyilu masa anna lakonan sabrina ali tarik pisau dalam genggaman tangannya. pehhh. gile r. haha.



*OST untuk filem nih kurang menyengat. syamsul pown macam nak tak nak jerk rapping. dah macam membaca jerk.

kepada anda anda yang belum menyaksikan filem ini, tak rugi kalau nak tengok pown. rata rata yang dah tengok bagi komen yang positif. termasuk aku. aku pown nak bagi 4 setengah bintang. kalau ada siapa siapa yang nak tengok lagi boleh ajak aku sebab aku belum redeem free tiket dari GSC. tak perlu susah susah nak belanja aku! haha. chow~


aku yang membebel:

♥ainihussin♥


6 pendapat mereka! =):

Udin said...

mesti org sebelah syahdu ja dgr suara jeritan kn.. haha! memang seram sgt ka cite ni? lom da masa nk p tengok g.. :D


btw nak bg taw awk telah ditag lagi.. jom join bloglarian.. hehe.. :D

http://budaklogam.blogspot.com/2011/01/jom-join-bloglarian.html

zidEL zhafiz said...

memg sengaja aku menempah nahas la kalo aku gi tgk ctr nie kan..TAKOT !! =P

alawiah raji said...

tak sabar nak mguji tahap keseraman dlm diri aku...huhuhuhu

ainihussin said...

budak logam:

ok ok. nnt aku buat N3 pasal tuh ea.

ainihussin said...

zidel:

haha. kalau tgk dgn kau aku jerit slow jerk. lalala~

ainihussin said...

alawiah:

tgk la. pasti tak rugi! hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...