Pages

Ads

Sunday, January 23, 2011

macam macam ragam! macam tahek pown ade tau! haish~

hye. tibe tibe teringin nak cerita macam macam. idea dah ade. mood pown memang tengah membara bara. so ayat aku memang agak pedas sikitla yerk untuk N3 kali nih. kalau siapa yang tak sanggup baca sila tutup mata. nak lagi senang, jangan tengok blog aku. abis cerita. kan3? *winkwink*

previous entry aku cite yang aku juin BFF CONTEST kan? ok. sekarang aku rasa aku dah give up. sangat sangat give up. macam macam aku pikir. asal aku boleh dodol sangat juin contest tuh. kan dah memeningkan kepala hotak aku nih! kalau aku tak juin takdelah aku pikir sangat nak menang. takdelah aku menyusahkan sesiapa pown. takdelah aku malu sangat. huhu.

mesti pelik kan. ape yang nak malunye. ceni. cuba korg bayangkan. orang yang kite tak penah tegur kat FB tibe tibe kite tegur sebab nak suruh die like picha. haish. takleh terima akal sungguh. sape sape pown mesti akan pelik. 2la yang aku lakukan. aku boleh tegur semua yang aku tak penah tegur nak suruh dorg like ma picha. mesti dorang terkejut beruk kan? tapi mostly my fren sangat sporting. bile aku tegur and suruh dorg like, tanpa banyak tanya dorg like jerk. dats y sekarang boleh mencecah 300++. thanx u'olls. sangat terharu. yang like jerk takpe. ade jugak yang sempat wish good luck.contohnye dorg nih:

terharu sangat. tapi yang aku tak boleh blah bile ade jugak insan yang tak ikhlas. kalau tak ikhlas pown janganlah tunjuk sangat dol! kan. ini bukan paksaan. kalau kau tak nak buat takpelah. kau tak perlu komen nak bagitau semua orang yang kau tak ikhlas. tak perlu ok.

macam mamat kat atas nih. boleh pulak tinggalkan komen "telah dipaksa. harap maklum. sekian, wassalam". ok. aku memang tak kenal kau! sebab die kawan kakak aku. tapi masa kakak aku promote kat die aku ade dekat sebelah. bukan kakak aku paksa pown. just cakap mintak tolong like jerk.tapi kau buat onar pulak kan? deym!

lagi satu mamat sorg nih. boleh lak kau tinggal komen, "cet..semua tu bukan like ko..hahaha". kalau ikot mulut aku nih memang dah berbakul bakul aku maki woi. vavi. biar r dorg nak like ke tak. jadi masalah kau ke? ok. aku tahu kau gurau. tapi kau agak agak orang lain tahu tak yang kau tengah bergurau? hah? otak tarak ka? haish.

ade lagi satu member kakak aku. masa kakak aku suruh like, die dengan bangganya like. lepas tuh die ajak kakak aku kuar. kakak aku taknakla. lepas tuh terus die "UNLIKE". ok der. aku memang suke cara kau. cara kau memang tunjuk sangat kau nih lelaki BODOH! terima kasih.

yang aku tak boleh blah lagi bila ade member member aku tanya, "asal kau juin contest nih?". jawapan aku 1 jerk. "soalan bodoh ape yang kau tanya?". aduhhh. tak paham aku. perlu ke aku jawab, "aku nak ubah naseb keluarga aku!". woi. kau hengat aku masuk akademi fantasia ke? aku masuk mentor ke? kebodohan kau terserlah la pulak kan? kesian.

btw, memang aku appreciate sangat kepada yang telah mengundi aku. ikhlas ke tak aku still nak ucap terima kasih yang tak terhingga. aku sangat menghargai jasa anda semua. lepas nih aku dah tak menyusahkan korg lagik sebab aku tak mungkin akan juin contest yang boleh memeningkan kepala hotak aku nih. first and last aku juin. huhu~=)


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

14 pendapat mereka! =):

Anonymous said...

muahaha :) marah tol kak ni,

shima said...

aini...slh kte ke...? really2 sorry... :'(

zidEL zhafiz said...

jgn mcm tu ainie..ko wat ape pun..aku tetap sokong ko 1000%..
jgn cepat mengalah dengan mulut puaka org..^^

alawiah raji said...

alah relek la aini..ko marah2 mcm ni tak cool kot...standard ar manusia punya mulut...aku doakan ko menang k...

eyeda mas said...

alamak makcik.... aku ingtkn die tu kwn ko..maen2 jer..aku pn like la commnt die...hahahah....commt si ****syafik tu...huh...tak bermaksud pn... ingt memaen je....hehe....jgn marah da....huhu

ainihussin said...

sapik:

xmara lah. suke jerk! haha~ =)

ainihussin said...

shima:

eh shima. xde pape la. don wori k.

ainihussin said...

zidel:

aku tahu weyh! tapi macam dah give up sangat2. pasrah! hehe.

ainihussin said...

alawiah:

thanx beb. tapi kite macam malas nak pk dah. kalau ade rezeki, adelah. akalu xde, redha. hihi~

ainihussin said...

aida:

haaa. tahu pown bersalah. haha. xde r weyh. xmara pown. hehe~ ;D

acan ketot said...

hu3...sbr yewp..

ainihussin said...

acan ketot:

ye. masih bersaba! hehe~ ;)

Anonymous said...

pergh...betol2 mara..hahaha..sori r sis...gurau je kot..comment pnjang2 cmtu bukan ada org baca pown...yang penting aku da tolong pe yang patut....haish...

ainihussin said...

anonymous:

ye. mmg aku mara! nak nak mara kat kau! mne kau tahu org baca ke tak? hah?

btw, thanx r kau dh tlg aku! ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...