Pages

Ads

Friday, January 28, 2011

tahun arnab. yeeehhhaaaa~ ;D

lagi beberapa hari nak menjelang chinese new year. syokkknye. bukan aku tak sabar. ala. tak sambut pown. takde la excited sangat. tapi sebab dah dapat ang pow dari bos. adelah terasa bahang chinese new year. nak nak dapat cuti lama. mau tak suke. kan. haha. untuk tahun 2011 ni, bagi sapa yang tak tahu lagi tahun ni adalah tahun arnab yerk. yeaaahhh. mari kite lihat tahun tahun yang terlibat untuk tahun arnab nih. lalala~
menurut wikipedia, arnab merupakan haiwan yang keempat dalam kitaran 12 haiwan dalam zodiak cina.

chop chop. sape suke karok? haaa. berita baik untuk orang orang yang sekapal dengan aku. i mean yang lahir tahun 1987 dan tahun tahun yang terlibat dengan tahun arnab nih! dan yang suke melalak melolong macam aku. nak tahu ape? ok. kite tengok picha kat bawah ni dulu ok?

KARAOKE PERCUMA???? waahhh. terbaek tuh! kat mana erk?bile? kenapa percuma? tahun ape yang percuma? ada syarat ke? adoyaiii. banyaknye soalan. aku bukan kaunter pertanyaan. aku cuma bagitahu apa yang aku tahu jerk. kan. kalau tak nampak boleh klik kat gambar untuk tumbesaran. choyyy. haha.

kalau tak silap aku dekat redbox. tapi bila nampak "tertakluk kepada terma & syarat" tuh yang aku lemah. mesti ntah pape jerk syaratnya. baik tak yah buat promotion kan kalau ade terma & syarat. huhu.

apa apa pown jom terjah ramai ramai wahai kawan kawanku. kite menyanyi sampai lebam. mari kite terjah redbox febuary ini. aku dah gigil nak pegang mic. aku nak nyanyi lagu wajib aku. lagu ingkar by bunga citra lestari. nak nyanyi lagu khatimah cinta by sixth sense. tak lupa gak nak nyanyi lagu sufi by damasutra. kalau korg, korg nak nyanyi lagu apa erk? hehe~ ;D


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

4 pendapat mereka! =):

shima chomeyl said...

errrrr...jerlosnye!!!! kte x bleh dpt free ke?!?!? kte nak nyanyi ;agu wajib kte... 'mencintaimu - krisdayanti'

zidEL zhafiz said...

aku nak nyanyi d'massive - cinta sampai di sini keh3 ~~~

ainihussin said...

shima comeyl:

blh jerk yunk. jgn tunjuk ic. hehe.

ainihussin said...

zidel:

jum weyh kite g. hihi. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...