Pages

Ads

Sunday, January 9, 2011

teruja dengan AJL25! =)

pagi pagi rasa teruja. 1st thing sebab tibe tibe usya blog cousin aku die wat review pasal blog aku. walawey! terbaliklah syafiq. *still tak nak guna terbaek untuk syafiq. hehe.

2nd thing sebab sangat excited nak tengok Anugerah Juara Lagu 25. sumpah tak saba. dush dush. sewel pulak harini. kihkihkih. ermmmm. misha omar ade tak? haha. haish. asyik pasal misha jerk. mau orang muak dengan aku. kan. tapi nak cakap jugak. hopefully lagu misha omar nanti boleh masuk Anugerah Juara Lagu 26. terbaek! =)

N3 kali nih aku nak buat ramalan sapelah yang akan menang malam nih. ramalan jerk ok! konon konon nak feel jadi tukang ramal. haha. macam tak layak jerk tapi nak jugak! kan. lalala~

Juara AJL25: Ku Ada Kamu - Adira

Naib Juara AJL25: Hanyut - Faizal Tahir

Tempat Ketiga: Kebahagian Dalam Perpisahan - Shahir

Vokal Terbaik: Black - Sofea Jane

Persembahan terbaik: Cinta Sempurna - Yuna

apa apa pown kita tunggu jela malam nih ok! kot kot ramalan aku benar belaka. cewah cewah. yang penting, all the best to all of you! =)

Lagu yang dipertandingkan pada malam ini:
*Ku Ada Kamu - Adira
*Hanyut - Faizal Tahir
*Selamat Malam - Faizal Tahir
*Kebahagian Dalam Perpisahan - Shahir
*Sofea Jane - Black
*Cinta Sempurna - Yuna
*Berlari - Tomok
*Tolong ingatkan aku - Anna Raffali
*Jahat - Stacy
*Nokhtah Cinta - Hafiz
*Pelita - A.P.I
*Mencari Konklusi - Hujan
*Extravaganza - Bunkface


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...