Pages

Ads

Friday, January 7, 2011

berubah font! =)

jenuh arini nak tukar wajah blog lagik. arini aku just tukar font. lawa tak? hehe. poyo jerk kan. punyalah jenuh nak buat step step yang disediakan. kalau anda seorang yang bukan penyabar, sila janganlah terlintas nak menukar font for title entry anda! *mujur harini aku seorang yang penyabar! wakaka~
kat atas nih antara font yang aku download sebagai koleksi. kalau korg nak jugak, korg boleh download dekat SINI. semuanya santik santik belaka. rasa macam nak pakai semua jerk. tapi hati tertarik nak guna Timoteo. teruja dan teruna pulak nak tengok blog hari hari even tak ramai yang singgah. wakaka. apa apa pown harini aku belajar sesuatu yang baru untuk blog aku!


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

6 pendapat mereka! =):

Unknown said...

nice3 :)

ainihussin said...

iekasub:

tryla buat juga! ;)

Unknown said...

ini barulah blog!

ainihussin said...

bean moreno:

ape lagik! promote r. huhu~ ;D

Sr. Maryam Fatanah said...

salam...awak..cmne nk gne tulisan tu sbg tajuk post?? i mean cmne nk upload kat blogger...x reti loh

ainihussin said...

maryam fatanah:

salam.owh. nk tukar gak ea. jap ea. nanti saya bg awak link untuk awk tukar font.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...