Pages

Ads

Wednesday, January 5, 2011

aku nak mintak maaf! =)

maaf. aku tahu sejak semalam blog aku tak boleh dijengah. aku terpaksa menprivatekan seketika kerana blog aku "under construction". *ayat tak boleh blah! tibe tibe terasa nak berubah wajah. nak berubah arah. eh, bukan bukan. nak berubah penampilan blog.

maafkan aku!

harini aku nak memperkenalkan blog aku yang terbaru. walaupun taklah santik sangat. tapi adelah juga kemajuan kan? ape yang berubahnye erk? errmmm..

1. daripada background hitam ---> putih.

2. sebelah kanan tuh banyak aku dah buang benda benda yang tak berkaitan supaya tak menyemak sangat blog aku tuh.

3. membesarkan lagi ruang bebelan aku supaya lebih banyak lagi aku boleh mencarut carut. *dalam erti kata lain membebel!

4. yang penting theme tak kan berubah. tetap BIRU. BIRU dengan ainihussin tak dapat dipisahkan.

semoga perubahan ini, nuffnang akan letak lebih banyak iklan dan anda sudi menjenguk blog aku yang tak seberapa nih.


sekian terima kasih!


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

4 pendapat mereka! =):

alawiah raji said...

aku ingat ko block aku dr baca blog n komen ko.. sedih aku smlm...huk huk huk..
(knp aku suka wat ayat mcm kenal lama dgn ko yek?)

ainihussin said...

uish. xla. xmenla nak belok belok org nih! kihkihkih~

zidEL zhafiz said...

tula kalau mencarut2 nie ko no 8 kan??
ahahaha~~~

ainihussin said...

zidel:

harusla. kau pown sme kan? muahaha~ ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...