Pages

Ads

Thursday, January 27, 2011

Sahabat Selamanya. =)

tertarik dengan lagu sahabat selamanya by padi. nih OST upin ipin kan? errmmm. sumpah
tertarik. dengan melodinya. dengan liriknya. love everything about this song. it inspires me to appreciate my friends.


SAHABAT SELAMANYA BY PADI (OST upin ipin)

Dua tiga kapal berlayar di samudra
Ayo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia

Karena Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita kehulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita

mencari Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selama-lamanya… setia…


XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXXOXOOXOX



Tips menjadi sahabat yang baik:

1. menghargai sahabat. =)

2. setia. sentiasa bersama sahabat dalam apa jua keadaan sekalipun. ketika susah ataupun senang. =)

3. menjadi pendengar yang setia. kalau tak dapat membantu at least cuba menjadi pendengar yang setia. =)

4. kepercayaan. jangan hilangkan kepercayaan yang sahabat anda telah berikan kepada anda. sekali kepercayaan itu hilang, TIADA MAAF BAGIMU! =)

5. sentiasa mendoakan yang terbaik untuk sahabat. =)

6. memberi nasihat atau mengingatkan sahabat tentang kelalaian yang telah dilakukan. =)

7. elakkan berkelahi tentang perkara perkara yang remeh. =)

8. sentiasa memupuk kasih sayang sebagai sahabat sehingga akhir hayat. =)

9. sentiasa memaafkan kesalahan sahabat. =)

10. sentiasa mengucapkan terima kasih kepada sahabat walaupun bantuan yang diberikan adalah sekecil zarah. =)

Friends are forever, it's a love that never dies.

No matter what happens next, we will always be friends till the very ends.

Friends Forever! =)

~L.O.V.E~


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

10 pendapat mereka! =):

zidEL zhafiz said...

aku ske n0 7 ngan no 10..
ehh3..tu gamba aku ker???
wahahahah TERHARU nokkss..
tq haslina ^^

ainihussin said...

eh xla. 2 bkn kau. tuh gmbr mamat dok shah alam. aku rembat! ala. mamat y jakun nek bus mini. haha~ ;D

*most welkam zidel~

shima chomeyl said...

aini...t'harunye. dh nangis dh pun...t'haru sgt. aini...kte doa sgt semoga ALLAH redhai pershbtn kte... :) love u so much!

ainihussin said...

shima comeyl:

insyaALLAH. semoga ALLAH meredhai persahabatan kite. amin~ luv u t0o dear. ;)

zidEL zhafiz said...

bangkai kaw..!!
ahahaha~~~

iDe said...

suke lagu nih!

Anonymous said...

oitt..gambo aku takde pown??bukan sahahbat ko ke..hahaha...

ainihussin said...

zidel:

haha. jangan mara. kate pown elakkan berkelahi tentang perkara yang remeh! haha.

ainihussin said...

kak ide:

me t0o. suke sangat! weee~

ainihussin said...

anonymous:

gambar kau xde sbb kau sakitkan ati aku! huhh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...