Pages

Ads

Tuesday, January 11, 2011

teringin sangat! oh macaron! =)

apa itu macaron? entahlah. aku pown tak reti nak explain. tapi dari mata pemerhatian, macaron nih macam small cookies. yeke? agaknye lah.

melalui research yang saya lakukan, macaron nih agak crispy diluar dan ditengah tengahnya agak liat. macam marshmallow kot. mungkin. tapi kena ingat tau. macaron dengan macaroon adalah berbeza. kalau korang tak caya korang boleh klik [macaron] or [macaroon] nih untuk melihat perbezaannya.

bile dah buat research nih hati meloncat loncat nak rasa macaron nih. dekat mana nak beli erk? adoyyyaaiii.

sumber:google

ahhaaa. tibe tibe teringat kak lynn yang aku tempah cupcakes untuk Mr.M.I.A.R arituh. terus tangan nih laju jerk mencapai handphone nak anta mesej dekat die. tapi malangnya kak lynn cakap die baru cuba buat tapi tak amek tempahan lagi. ayomma ayoppa. mana aku nak carik erk? hampa! ohhh kak lynn. silelah amek tempahan sekarang. ainihussin teringin sangat dah nih! plisssss. hehe~


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

6 pendapat mereka! =):

alawiah raji said...

huhuhu...nasib ada entry ni baru tau ada benda ni...tq ya aini(sgt ketinggalannya aku)

Anonymous said...

kat G tower hotel sebelah tabung haji....dekat jalan tun razak...kat situ ada jual....sebijik dlm rm2+ kot....
selamat mencuba!

ainihussin said...

alawiah:

same same! =)
jom kite cari di kedai yang berdekatan!

ainihussin said...

anonymous:

alahai. jauhnye. ade tak dekat2 kajang ke or bangi? btw, thanx 4 ur info! ;D

zidEL zhafiz said...

macam plastesin playdoh jer..
hahhaha~~~

ainihussin said...

zidel:

haha. siot jerk kau kan? aku teringin weyh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...