Pages

Ads

Saturday, January 22, 2011

nak mintak jasa baek korg! =)

maaf. rasa dah lama sangat aku tak update cik blog nih. rasa rindu pulak. hehe. aku bizi la. bizi dengan kerja. bizi dengan misi aku sekarang nak menang. hah? menang? menang ape pulak nih. ok korg. sapa sapa yang baca blog aku nih, boleh tak aku nak mintak tolong daripada korg. simple jerk. nak suruh korg like like jerk. lagi ramai yang like, bolehla aku menang. kan?

macam nih. aku ade juin 1 contest. BFF CONTEST. contest nih cuma nak like picha jerk. korg tolonglah vote untuk aku ea. hah? macam mana? ok ok. ceni.


1st step: korang pegi link nih http://www.facebook.com/eightdesigns then click like button.

2nd step: korang pegi link nih pulak http://www.facebook.com/photo then click like button.

.picha nih r yang korg kena like.

senang jerk kan? tak susah pown. kalau rajin korg tolonglah promote dekat member member korg. lagi ramai lagi best kan? plissssssssssssss. *tengah merayu sambil buat muka comel~


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

4 pendapat mereka! =):

Anonymous said...

cet porrahhhh,....

alawiah raji said...

wahai sahabat ku..aden dah vote ko....patut la beria ko suruh aku dtg blog ko...dlm mee kari ada udang rupanya...:-p

ainihussin said...

anonymous:

asl? xpuas ati?

ainihussin said...

alawiah:

yeke? alahai. terharu sangat2. thanx beb! muaaahhh3x. haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...