Pages

Ads

Thursday, January 13, 2011

khurafat? macam best jerk! kan.

wahhh. sedap kalau ujan ujan nih dapat tido kan? tak pown dapat makan cekodok pisang. alahai. mulalah terliur. haish. apelah. tyme tyme keja boleh hengat tido dengan makan pulak. semalam takpelah. bos takde. arini bos ade. kenalah buat buat rajin. kot kot dapat bonus untuk chinese new year kan! walawey. rezekiiii. ahakz.

ok. stop. abaikan pasal makan & tido tadi. berbalik kepada stori yang nak dibincangkan. arini adalah 13 januari 2011 kan. bermakna arini filem khurafat ditayangkan kan. ok. aku tahu abang&kakak ipar aku (bean&kak aien) dah tengok masa preiview arituh. so, si bean nih lah yang beria-ria suruh aku dah kazen kami pegi menonton! *blagak pulak die dah tengok! huhh!

mengikut perancangan, kami (aku, kakak aku, cousins) akan menonton pada ari sabtu ini. yela. masing masing still ade claz jumaat nih. ade yang claz sampai sepoloh malam. *ape kes lecturer korg terlebey rajin lak? haish. tapi teruja pulak nak tengok cite perjanjian syaitan nih! kalau tak best memang si bean nih kena la kan? huhu.

teraju utama: liyana jasmay dan syamsul yusof

Synopsis:
"Khurafat" begins with Johan (Syamsul Yusof), a young man working as an assistant in a government hospital. He is a married man who has a wife named Aishah (Liyana Jasmay). The newlyweds are leading a peaceful life when suddenly they find themselves besieged by a weird creature. The presence of a mysterious old woman, together with the sudden emergence of Johan's ex-girlfriend Anna (Sabrina Ali) add to the mystery. Anna is always disturbing Johan even though she knows Johan is now with Aishah.

source: gsc cinema

eeh. baru aku teringat. gsc bagi aku tiket free la. sempena birthday month. wahhh. murah rezeki. boleh jimat rm10++ untuk tiket.chop. pesanan untuk my cousins: "wey korg, aku tolong buking kan tiket untuk korg jerk tau! tapi tiket aku freeeee. kite tengok dekat gsc jerk tau! tak mau tgv tau!" *winkwink*

nih bukti aku boleh claim free tiket sebab besday aku bulan januari. yahooo. tapi bukan semua orang boleh claim tau! gsc cakap: "These birthday treats are available exclusively for GSC website members only". =)


aku yang membebel:

♥ainihussin♥


2 pendapat mereka! =):

alawiah raji said...

peh...dpt tiket free...nak jugak!

ainihussin said...

alawiah: register la. kot2 sempat lagik nak dpt free. hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...