Pages

Ads

Saturday, January 8, 2011

aku lupa! ;D

kah kah kah. tibe tibe terasa nak gelak guling guling. mana taknya. teringat Rajalawak 5 semalam. AKU LUPA! muahaha. tapi boleh dikatakan semalam even minggu pertama dorg dah menyerlah. nak nak si nazmi tuh. haha. kau boleh lupa pulak kan? haish.


yang paling tak menyerlah pulak aku rasa kumpulan wanita tuh. KAMI. mungkin sebab masalah teknikal. kan? tapi tapi tapi. aku rasa mic tak salah jugak. masa zizan dengan johan bagi mic (comel jerk zizan dan johan. dorg yang aku rasa lawak. hehe), dorg still tak lawak. kan?

tibe tibe teringan masa pemilihan juri last week. masa aku tengok NAZMI nih dalam hati mamat nih poyo jerk. macam gud gud jerk kan. tapi semalam, AKU LUPA yang aku penah kutuk die. memang betul betul AKU LUPA! hehe. apa apa pown jangan semalam jerk bagus. minggu akan datang hampeh pulak kan? haish.

yang penting, jangan lupa undi NAZMI tau! *eeh. macam sedara mara pulok aku promote die lebih lebih. kan? haha. terbaek! =)


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

6 pendapat mereka! =):

udin said...

haha! sempoi mamat ni.. nama apa tah? arghh! aku lupa!!! nk komen pa g.. arghhh!!! aku lupa! aku lupa!!! :D

Anonymous said...

aku pun LUPA yg ko da tua.,...hahahaha

ainihussin said...

udin:

haha. terbaek kan? aku lupa! kihkihkih.

ainihussin said...

din:

kau memang nyanyuk pown! muahaha~ ;D

atikah said...

eh2 sama lah pendapat.. heheh..
betul2 kite pun minat nazmi ni :) johan dgn zizan 2 memang comel hehe..

ainihussin said...

atikah:

kan. ekceli johan ngan zizan yang byk klaka drp peserta. hehe~ ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...