Pages

Ads

Wednesday, January 12, 2011

see you in court! =)

eeh. dah petang! macam tak caya lak. tu la. kalau banyak keja mesti tak perasan masa berjalan. kan? *chop. abes aku tengah update blog nih dah takde keja ke aini oi? haish. hari ni mood macam best jerk. dengan bos takde dekat ofis. dengan dapat makan nasi ayam tadi. ;D

tapinya.

nih yang nak stori nih. semangat tadi beli nasi ayam dengan milo ais. wahhh. teruja! even kombinasi yang kurang menarik tapi i like!

ok. nasi ayam tak abes walaupun sedap. tak tahu kenapa. selera sekarang makin menipis. konon nak besarkan badan. tapi sumber makanan yang masuk dalam perut pown ciput, cane nak membesar kan? agak agak ade tak sesape yang baek ati nak transfer lelemak mereka dalam badan aku nih? *kak iza. ko baca blog aku tak? haha~

tapi tapi tapi. nak mara dengan milo ais! dah separuh aku minum tibe tibe aku nampak semut dalam tuh! nak mara nih! hey makcik! nak kena saman malu ke? apesal dalam milo ais saya ada semut? hah? makcik nak buat saya nyanyuk macam kawan saya si shahruddin tuh kew? agak agakla makcik. saya tahu la ujung bulan nih saya meningkat umur. tapi baru 24 tahun. bukan 42 tahun! diulangi. 24 tahun! *macam pelik lak aku dah 24tahun. haish.

agak agak kalau saya saman malu makcik, makcik mampu bayar tak? hah? tapi la kan. mujur saya nih seorang yang baik hati. lemah lembut. berbudi bahasa. saya tak jadi saman malu makcik. cuma ganti balik daya ingatan saya yang mungkin akan terjejas disebabkan semut dalam milo ais saya tadi! boleh? kalau tak boleh, see you in court! =)


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

6 pendapat mereka! =):

alawiah raji said...

ko nak lemak aku tak?aku tak makan pun tp badan aku makin mbesar...pilik aku kih3

Anonymous said...

hoii..kutok aku..ko yg nyanyuk..haish..

ainihussin said...

alawiah:

boleh ke? kalau boleh nak jugak! hehe~

ainihussin said...

dindang:

tak kutuk la. puji jerk! kikiki~

miss nina said...

jangan saman2 lagik
kesian makcik tu
makan kismis tambah daya ingatan

ainihussin said...

miss nina:

hehe. gurau jerk. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...