Pages

Ads

Monday, January 10, 2011

lagi mengenai AJL25.

AJL25. hambar? kurang berpuas hati? agakla. result? lagik aku tak puas hati. tapi sapa aku nak pertikai kan? tapi aku tahu bukan aku jerk yang tak puas hati. ramai lagik. tapi takpe. benda dah lepas. kalau aku pertikai seolah olah aku pertikai rezeki yang ALLAH bagi dekat pemenang. kan.

berbalik kepada AJL25 yang berlaku semalam. macam macam hal yang berlaku. melalui pemerhatian aku di kaca tv la.

*aku admire dekat baju tomok. sumpah aku suke. ade jual dekat mana erk? i like blue~

*adira yang sangat comel. tapi persembahan dia biase sangat. aku rasa sebelum sebelum nih pown dah ada penyanyi yang buat konsep macam tuh kan? ke aku salah? aku rasa jerk. lalala~

*"ketepekkk". hambek. penampar melayang ke muka shahir. mungkin disengajakan atau tak disengajakan nasha aziz melayangkan penampar ke muka shahir. (disengajakan tuh maksudnya memang dorg dah plan). ke sebab nasha nak warning, "bangun woi. suara tak mantap. lirik tadi lupa."

*ziana zain memang superb! terbaek! =)

*awal awal rancangan ally, cheryl, faizal macam kurang sikit. tapi sadap not sadap tuh memang aku suke!

*masa tengok debaran AJL25 Yuna ade cakap die nak guna pokok besar yang pinjam dari Istana Budaya. tapi aku rasa macam tak berfungsi jerk. kan best kalau die letak buai dekat pokok tuh. nyanyi sambil berbuai. walaupun klise.

*kan lagu pelita tuh loque ade goreng gitar sambil duduk. tapi masa nak berdiri aku rasa loque susah pulak nak berdiri. jadi kelakar pulak. haha.

*tapi maaf yerk. aku memang tak tengok masa ana rafali dengan black&meet uncle hussain nyanyi. sebab aku tak penah suke lagu tolong ingatkan aku dengan drama king. maaf.

*comel dato siti menari dengan penari latar.

*faizal tahir memang kretif. selamat malam: sangat touching! hanyut: terbaek scene masuk air! mana datang idea tuh? memang terbaek! =) you deserve it.

itulah antara pemerhatian aku. tapi kalau aku salah, aku mintak maaf! aku bukan pengulas bahagian hiburan cuma berkongsi pendapat. *peace no war!*

congrats to all the winners! =)


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

4 pendapat mereka! =):

alawiah raji said...

sgt2 tak suka shahir...love faizal tahir sorg jew...:-)

Udin said...

oooo.. kutuk Loque senyap2 yer.. nak kena ni.. kihkihkih :D

ainihussin said...

alawiah:

cewah cewah. FT yerk! ye. mlm tuh beliau memang terbaek! *tanpa bangkangan*

ainihussin said...

udin:

hehe. tibe tibe ternampak aksi beliau. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...