Pages

Ads

Friday, February 11, 2011

ade FB???

semalam aku terpaksa cuti sebab ade hal. aku kena pegi shah alam. ok. masa tengah menunggu datang sorang lagi perempuan dok lepak dengan aku. baru kenal nih. tapi bersembang macam dah lama gile kenal. banyak pulak modal aku nak bercakap dengan die. "eh, arituh bla bla bla..", "kite pown sama tau!. haha", "la, kenal ke? keciknye dunia". mak aiii. memang banyak betul stori morinye kan? padahal aku nih kalau orang yang aku tak kenal bukan main susah lagi aku nak bukak mulut. aku tak tahu kenapa tapi itulah aku. "SOMBONG!!!". orang selalu chop kat aku. ermmm. "hey, awak belum kenal saya lagi tau. so awak tak boleh nak cakap saya sombong!". fullstop!

syok syok bersembang tibe tibe die tanya "aini ade facebook???". tibe tibe aku terpinga pinga. nak buat apa dengan facebook aku? "nanti orang add la aini. boleh kite sambung cite kat FB". owh. tibe tibe aku terpikir. kalau dulu bile jumpe sum1 soalan yang selalu tanya, "awak ada phone no.?lepas nih boleh kontek kontek". but now, "awak ada FB???"

memang sekarang trend "communication with FB" je kew? kenapa mesti FB jadi perantaraan? padahal banyak lagi medium yang kite boleh gunakan. kenapa FB jugak yang dipilih? why? why? why? tell me whyyyyyyyy. hehe~

baru baru nih aku tengok kat wall aku ade wedding invitation. 3 lagi nok. mak aiii. best nye kawen kawen. hehe. sorang member U. sorang member matrik. sorang lagi kakak senior aku. persoalan sekarang kenapa mesti nak invite thru FB? kalau macam aku okla sebab alert dengan segala gala yang berlaku kat wall aku. in case orang yang tak aktif sangat berFB macam aku, tak pasal pasal terlepas event tuh. kan.
bile aku check memang ramai pown yang tak respond invitation tuh lagi. kalau dorang tak datang agak agak salah sape erk? huhu~

p/s:mama aku selalu bukak account FB beliau sebab beliau nak main games. choyyy!


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

2 pendapat mereka! =):

kindergartenlibrary said...

Fb ? hehe ..
nelly dah jarang buka ..
=)

ainihussin said...

yeke? bz ke nelly? hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...