Pages

Ads

Wednesday, February 16, 2011

InsyaALLAH by Heliza. =)

aritu sebok pasal lagu InsyaALLAH nyanyian Maher Zain yang diubah lirik ke dalam bahasa melayu. kalau ikotkan komen yang dibuat oleh kazen aku, syafiqridhwan, lirik yang diubah sebijik sebijik dari english ke bahasa melayu. aku pun tak pasti sebab aku belum lagi dengar biarpun bersepah video tersebut boleh didapati. maaf. kalau anda malas untuk mencarinya, and boleh dapatkannya disini.

tapi tadi aku baru dapat tengok nyanyian Heliza (si cantik manis) yang menyanyikan lagu InsyaALLAH dengan versinya tersendiri. anda sudah tengok? belum? ok. mari kita hayati bersama sama.


komen untuk video di atas:

1. agak sesuai nyanyian tersebut dengan personaliti heliza yang imej bertudung gitu. merdu. syahdu.

2. persetankan kalau orang nak komen pitching ke laut, nada tak sekata. klise. janji sedap didengar, kire ok la tuh! bukan semua orang mempunyai nada sebegitu.

3. kadang kadang kedengaran seperti tone dangdut.

4. percubaan yang baik dari Heliza. Tahniah! =)

curik dari Google. santik! boleh tak nak curik jugak mata si Heliza nih! somel sangat. gerammmmm! haish.

p/s:pendapat anda mengenai nyanyian Heliza? huhu~


aku yang membebel:

♥ainihussin♥


0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...