Pages

Ads

Wednesday, February 16, 2011

Janji...... ;D

lagu nih mengingatkan aku kepada zaman dahulu kala. dan dengan rasa rendah diri aku nak mintak maaf dari hujung rambut ke hujung kaki atas kesalahan aku yang berkaitan lagu nih! i'm so sorry. and iluvyoudamnmuch!



Janji by Akim

Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Chorus
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Ulang Chorus

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Ulang Chorus

Takkan menduakanmu


xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxox


p/s:lagu ini turut dijadikan OST drama Begitukah Cinta. setiap hari Isnin hingga Jumaat pukul7.00 di TV3. selamat menonton! =)


aku yang membebel:

♥ainihussin♥


0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...