Pages

Ads

Wednesday, February 9, 2011

member kawen! =)

rasa bahagiakan bile kawan yang kite dah lama sangat tak jumpe tibe tibe jumpe balik. jumpa pulak masa kenduri member kawen. tersangatlah hepi rasanya. cuma yang tak hepi bile masa yang diperuntukkan hanya untuk bercerita hal hal yang telah lama berlaku. gambar kenangan tak pulak nak diambil. ay0oy0o. rugi. sangat merugikan diri. ok. stop. tak nak cerita pasal sedih sedih. kata dah jumpe kawan lama. haruslah bergumbira. yehhaaaaaaa. =)

owh syafiq syamri a.k.a apek. tahniah diucapkan. dah kawen kau kan? aku tahu sekarang kau tengah bergumbira berhoneymoon bagai kat langkawi kan? jeles! haha. terima kasih jugak sebab kenduri kau aku jumpe balik member member yang dah lama tak jumpe.

aku curik gambar lagik! lalala.

ketika kenduri. masa tengah kusyuk makan tibe tibe seorang jejaka menegur. "eh, aini kan?". haha. yela. aku lah ni. kenapa? makin santik ke sampai kau tak kenal aku? lalala. "eeh. haiat kan? sorang ke?". ini bukan cara aku nak mengorat ok! *dushdush*

aku pown tanya member sebelah aku, yan whether she knew him or not. tibe tibe ayat seterusnya dari mulut haiat, "kalau kau hengat kisah aku terjun dari bangunan mesti kau hengat aku!". yesss. the story was always been etched in my memory. lawak kan? umur 9tahun dah berani lompat dari tingkat 1 ke bawah. agak agak, kau nak uji ape erk? ketahanan kaki kau? kejantanan kau? ntah. aku pown tak tahu. muahaha. abaikan. kisah lama kot. budak budak lagi. apa tahu. janji jadi hero. kau ada?

inilah satu satunya gambar yang sempat diambil. gile hodoh muke aku! sape yang tengah buat lawak dodol pown aku tak hengat. korg memang sendat tau! haish. ermmm. agak agak lepas nih giliran sape pulak erk? jangan lupe jemput aku tau! ekeke. bye!


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...