Pages

Ads

Monday, February 7, 2011

engagement day: congratulation! =)

sebok harini bercerita pasal jem sana sini. tapi masa aku balik dari kampung tak pulak jem. serius. family aku bertolak dari simpang renggam hari sabtu pukul 10.30p.m. sampai umah pukul1.30a.m. standard r tuh kan? tapi tak syok sebab rasa tido dalam kete kejap jerk. bukak mata dah sampai umah. deym! haha.

ok. diam. bukan nak cite pasal jem. nak cite kenapa aku balik kampung. ekceli kazen aku bertunang. dapat orang sekampung. syokkk wo0o. tak yah gado gado nak balik kampung. kan incik faris & cik lidya? hehe.

janji lepas zohor. tapi pukul 2 pown tak gerak gerak lagi. haish. memang betul betul janji melayu kan. gud gud. kata pown orang melayu. ekeke. *dush dush* ape ape pown termeterailah janji antara dua pihak pada 5 february 2011. mudah mudahan diberkati dan dilanjutkan kepada perjanjian seterusnya. aminnnn.

rombongan cik kiah. maaf. walaupun aku berada di simpang renggam, tapi aku dan kazen yang lain tak dapat menghadirkan diri kerana sebab sebab tertentu. . maaf sekali lagi. kesulitan amat dikesali. =)

wakil kedua dua belah pihak beserta hantaran. agak agak hantaran berapa erk? lupe pulak nak jadi kepochi. yang penting ferrero rocher tuh memang abes disebat! *winkwink*

wahhh. macam best jerk dapat cincin dari future mother-in-law. apa perasaan cik lidya yerk???agak agak nebes tak??? ke shy shy cat??? hehe. ;D

cupcakes theme: nurse and medical devices
cupcakes! yummy. but deymm. tak sempat makan pown.

btw, congratulation to both of you. aku doakan semoga hubungan kalian dirahmati oleh Nya. aminnnn~ =)


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

8 pendapat mereka! =):

alawiah raji said...

cit..mati2 aku ingat ko yg tunang...hehehehe

Anonymous said...

tq aini...
sudi gak ko msuk kn event ak kt blog ko.
hehehe...

Anonymous said...

heee..:) i like..tenkiu..;D
-Lidya-

zidEL zhafiz said...

ko bile lagik niee..???? =P

ainihussin said...

alawiah:

haha. tipah tertipu yerk! saba saba. akan tiba masanya. cewahhh~ ;D

ainihussin said...

aish:

haha. ala. benda basic kot. muahaha~

p/s:sile jgn buay buat lupa cupcakes && karok! weeee~

ainihussin said...

lidya:

ur welkam. thanx coz sudi terjah blog yang tak seberapa nih! congrats~ ;D

ainihussin said...

zidel:

aku? alahai. jgnla tnye aku. tnye anak pakcik razak! lalala~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...