Pages

Ads

Saturday, February 19, 2011

happy 1st anniversary! ;D

fuhhh. fuhhh. *konon konon tengah tiup lilin kat cake* haha. yeyeaahh.

happy 1st anniversary incik blog.

eeh. kenapa incik? kenapa bukan cik? ermmm. ade alasannye. sebab aku pown bercinta dengan blog. kalau dah bercinta mestilah dengan lelaki. ape barang bercinta dengan perempuan. tak terlintas. nabi tak mengaku umat woi! haha.dats y ape jerk aktiviti yang aku buat aku cite kat incik blog. incik blog jerk yang dapat terima luahan hati aku. tapi kalau incik blog nih boleh bercakap, mau die rimas sebab semua benda aku nak cite. kan3 incik blog? hehe.

lawa tak aku create? macam dodol jerk. haha.

setahun dah aku berblogging. ape yang aku dapat? tak banyak pown. sebab aku bukanlah aktif sangat. sekadar mencoret isi hati jerk. lagi pun part-time jerk kot. eh bukan part-time. sumtimes. hehe. tapi dari segi:

1. komen

sepanjang setahun nih adela 584 comments yang aku terima. itu termasuk comment yang aku reply balik. kire banyaklah jugak kan bagi aku sebagai orang yang sumtimes nih! hehe.

2. followers

target aku kalau boleh dapatlah 301 followers dalam masa setahun aku berblogging. tapi yang mampu hanya sekadar 207 follower. ok lah tuh kan. aku bukan jejariruncing, gf kepada selebriti yang boleh melonjakkan traffic blog aku. aku bukan macam hanis zalikha, model yang setiap masa orang nak tahu pasal aktiviti die. aku jugak bukanlah bean moreno, blogger yang berkongsi tips berblogging. *tapi aku adik bean moreno!* hehe. =)

3. entri

sehingga entri yang sekarang nih, aku berjaya membuat 301 posts. yessss. mencapai target. well done ainihussin!

4. earnings

aku belum boleh cash out lagik. tapi hampir nak cash out. tinggal lagi RM*.**. syoknyer. "eeh. orang lain dah riban riban cash out. awak baru nak cash out?". jawapannya: ade aku kesah? haha. ;D
*tapi tetap nak ucap terima kasih kat nuffnang. semoga banyak lagi buffered earning yang masuk.


itu jerk yang aku mampu sepanjang setahun nih. mudah mudahan akan meningkat segala galanya selepas ini, insyaALLAH.

p/s: ape lagi yang akan dapat kalau terus berblogging?


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

6 pendapat mereka! =):

Anonymous said...

kak ni, nanti kalau dah cash out, jangan lupa belanja ! :)

iDe said...

follower da 207...cantik number tuh! hehe

alawiah raji said...

aku tak mintak byk...ko belanja pizza br tu pun dah kira syukur sgt2 lol..:-p

ainihussin said...

syafiqridhwan:

kite sedara ke? haha~

ainihussin said...

ide:

haish. patutla mse 207 followers rse blog buruk gile.mujur dh nek 209. dh santik balik. ekeke.

ainihussin said...

alawiah:

piza jerk? eh. sikit sgt tuh. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...