Pages

Ads

Thursday, February 24, 2011

takutnyaaaaa~


ALLAH bayar cash!


yesss. i admit it. memang pown. berlaku depan mata aku sendiri. 2 la. next time be careful with your words. kan dah terbayar. dosa banyak sangat tuh! sebab kau pikir kau bagus kan? then tak pikir perasaan orang lain. so terimalah padahnya.


"hey aini, jangan padankan muka orang. kata ALLAH bayar cash. kan berbalik kat diri sendiri".


ok. maaf. tarik balik kata kata aku tadi. peringatan untuk diri sendiri dan orang ramai. berhati hati dengan perkataan yang dikeluarkan dari mulut. jangan sesekali menyakitkan hati orang lain. "kecoh betul!" juga akan menyakitkan hati orang lain. so, please be careful!


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

2 pendapat mereka! =):

alawiah raji said...

aku ada sakitkan ati ko?aku mtk maaf ya...tp aku mmg suka komen kat blog ko...kih3

ainihussin said...

hehe. xde hal r. silelah komen selalu! *winkwink*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...