Pages

Ads

Sunday, February 27, 2011

yeyeaahhhh. dah dapat ape yang diimpikan! =)

cuba tengok betul betul apakah benda di bawah ini:

apakah???



tadaaaaa.....



horreeeyyy. nak guna ayat sopan. "saya telah mendapatkan macaron yang diimpikan. suke suke. rasa macam nak peluk Mr.M.I.A.R". gluppp. ape kes? haha. excited punye pasal.

before nih aku ade cite yang aku teringin sangat nak rasa macaron. sumpah teringin gile! betul. cuba refer N3 nih --> macaron.

ekceli aku dah tempah 2 weeks ago. tapi atas sebab sebab tertentu, arini baru dapat amek. rupanya dekat jerk dengan rumah aku. lepas nih memang keraplah aku beli. tak pun kalau ade member member yang nak tunang ke aku sanggup sponsor macaron untuk hantaran. ok? hehe.

nak tahu aku beli dekat mana? aku beli dekat Dalissa Sweet Treat.

macam mana rasa? sedap. luaran, sangat rapuh. dalaman, sangat kenyal. agak manis. yang penting macaron yang aku beli bertemakan blue+pink. cute! suke suke. kalau sape sape nak tempah, dipersilakan. tak mahal pun. =)


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

8 pendapat mereka! =):

Cik Embun said...

sedapnya... sob3~
kenapa mesti letak makanan malam2 ni.. sob3~ wat cce lapar saja...

ainihussin said...

cik embun:

hehe. sdp2. sile jgn jeles yerk. ekeke~ ;D

alawiah raji said...

aku pun nak cuba ah...ko buat aku lapar la pagi2 isnin ni

ainihussin said...

alawiah:

haha. try r weyh. sdp. cuma manis jela. kalau nak try meh ler dtg umh. ade lagi. putrajaya dgn saujana impian xjauh kan? hukhuk~

Fatin Ana Sukiran said...

sedap ke aini?? bkn mahal ke mende alah ni.. huhuhhu

ainihussin said...

fatin:

sedapla jugak. tp kalau sape y xsuke manis mmg xsuke kot. sbb die mmg manis sgt. ermmm. kite beli 25bijik rm50. tp tmpt len kite survey lagi mhal.

Mama Kembar Tiga said...

macarons mmg sedap! mama pernah beli dari blogger Cik Min & dari Piqa Bakery masa MilkAdeal ada offer dulu.

ainihussin said...

mama kembar 3:

kan mama. sedap sgt! suke suke~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...