Pages

Ads

Friday, February 4, 2011

2 in 1. =)

AKU BUSY! eh, betul ke bizi? tipu jerk kan? bizi r sangat. padahal aku tengah bersenang lenang dekat johor nih. eeh. johor. ape kes? buat ape tu nok? beronggeng jerk keje kan? haish. silap. aku kat johor sebab aku memeriahkan kazen aku nak tunang. kalau aku takde mesti tak meriah kan? aku tahu. fullstop.



to: kazen

congratulation! =)

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX


pape nanti aku update lepas dah dapat gambar yerk. tak syok nak update takde gambar skali. cewah. tapi untuk N3 arini aku nak wish epy besday to my luvly sister. sebab aku tengah menumpang umah orang jadi aku terlambat nak buat N3 nih. besday kau semalam kan budak gemuk? haha. maaf terlambat.

gambar kat atas nih dah menunjukkan kasih sayang aku kat kau. nak muntah? ok. aku benarkan. aku pun rasa nak muntah. haha. pape pown gambar tuh ikhlas dari lubuk hati aku. aku cari spesel untuk kau. HAPPY 26th BIRTHDAY budak gemuk! muahaha. =)


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...